- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Gry komputerowe a historia

    Celem ankiety jest zbadanie paraedukacyjnej funkcjonalności gier komputerowych wśród studentów i absolwentów studiów wyższych (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź).

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kierunek studiów:

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy słyszałeś/aś o grach komputerowych o tematyce historycznej lub z elementami historii?

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy grałeś/aś w gry komputerowe z serii:

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy grasz w gry komputerowe o tematyce historycznej w celu:

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wiedza wyniesiona z tych gier przydała Ci się:

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką wiedzę dotyczącą historii wyniosłeś/aś grając w gry komputerowe:

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy gry komputerowe o tematyce historycznej wpłynęły na wybór Twoich studiów?

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Twoim zdaniem wiedza z gier komputerowych jest bardziej praktyczna, niż z zajęć dotyczących historii?

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac