- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     
    Outsourcing kadr i płac w Polsce: zalety i wady.

    Outsourcing kadr i płac w Polsce: zalety i wady.

    Prosimy o udział wyłącznie firmy, które korzystają z tego rodzaju usługi. Badanie ma na celu poznanie zalet i wad wprowadzania outsourcingu kadrowo-płacowego do firmy.

    Czy korzystają Państwo z outsourcingu kadr i płac?

      Pytanie numer 1 z 15

    W jakich obszarach korzystają państwo z outsourcingu kadr i płac:

      Pytanie numer 2 z 15

    Jakie motywy kierowały Państwem przy decydowaniu się na outsourcing?

      Pytanie numer 3 z 15

    Najczęściej spotykanymi problemami wiążącymi się z zastosowaniem outsourcingu są:

      Pytanie numer 4 z 15

    Najczęstsze błędy popełniane w trakcie wdrażania usługi outsourcingu:

      Pytanie numer 5 z 15

    Jaki jest poziom satysfakcji z wyboru outsourcingu?

      Pytanie numer 6 z 15

    Czy wdrożenie outsourcingu polepszyło sytuację Państwa firmy?

      Pytanie numer 7 z 15

    Czy mając możliwość ponownego wyboru, zdecydowałby się Państwo na powierzenie realizacji określonych zadań firmie outsourcingowej?

      Pytanie numer 8 z 15

    Co zdecydowało przy wyborze firmy outsourcingowej?

      Pytanie numer 9 z 15

    Jakie czynniki okazały się największą wadą outsourcingu:

      Pytanie numer 10 z 15

    Jakie zalety widzą Państwo po wprowadzeniu usługi outsourcingu kadr i płac?

      Pytanie numer 11 z 15

    Jakie usługi należy wprowadzić razem z outsourcingiem kadrowo-płacowym, czego brakuje Państwu w ofercie?

      Pytanie numer 12 z 15

    Jakie średnie oszczędności zanotowali Państwo po wprowadzeniu outsourcingu kadrowo-płacowego?

      Pytanie numer 13 z 15

    Proszę określić ilość osób zatrudnionych w Państwa firmie:

      Pytanie numer 14 z 15

    Jak długo korzystają Państwo z usług outsourcingowych?

      Pytanie numer 15 z 15




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac