- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama - jej wpływ i postrzeganie przez konsumentów

    Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. W trakcie wypełniania ankiety należy zakreślić kółkiem jedną właściwą odpowiedź i/lub wpisać brakujące informacje.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej spotykasz się z reklamą?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często spotykasz się z reklamą?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co przykuwa Twoją uwagę w reklamie?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wyraź swoją opinię na temat reklam.

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najczęściej robisz podczas nadawania reklam?

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które ze stwierdzeń jest Ci bliższe.

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co przeważnie zwracasz uwagę w reklamach?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że reklamy produktów podpierające się badaniami i opiniami specjalistów są bardziej wiarygodne?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy potwierdzasz informacje o reklamowanych produktach przed ich zakupem w innych źródłach?

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że reklamy nadużywają braku doświadczenia konsumentów?

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czego według Ciebie jest za dużo w reklamach?

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac