- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kredyt czy leasing?

    Celem ankiety jest ustalenie, czy małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce uważają za lepszą formę finansowania zewnętrznego kredyt, czy leasing i dlaczego.

    Od kiedy prowadzi Pan/i działalność gospodarczą?

      Pytanie numer 1 z 13

    Gdzie znajduje się Pani/Pana firma?

      Pytanie numer 2 z 13

    Do jakiej grupy przedsiębiorstw należy Pani/Pana przedsiębiorstwo?

      Pytanie numer 3 z 13

    Ilu pracowników Pan/i zatrudnia w swoim przedsiębiorstwie?

      Pytanie numer 4 z 13

    Jaki rodzaj działalności prowadzi Pan/Pani?

      Pytanie numer 5 z 13

    Jak ocenia Pan/Pani poziom swojej wiedzy na temat źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw?

      Pytanie numer 6 z 13

    Skąd czerpie Pan/Pani informacje o dostępnych źródłach finansowania? (proszę o zaznaczenie maksymalnie 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 7 z 13

    Z którego z podanych źródeł finansowania działalności korzystał/a Pan/Pani podczas prowadzenia działalności gospodarczej? (można zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 8 z 13

    Który element jest dla Pana/Pani najistotniejszy podczas wyboru źródła finansowania działalności gospodarczej?

      Pytanie numer 9 z 13

    Na jaki cel przeznaczył/a Pan/Pani pozyskane środki? (proszę o zaznaczenie maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 13

    Z jakich źródeł finansowania zamierza Pan/Pani skorzystać w ciągu najbliższych 3 lat? (można zaznaczyć 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 11 z 13

    Na jaki cel przeznaczy Pan/Pani pozyskane (w ciągu najbliższych 3 lat) środki?(proszę o zaznaczenie maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 12 z 13

    Które spośród niżej wymienionych barier korzystania ze źródeł finansowania stanowi dla Pana/Pani istotny problem (maksymalnie 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac