- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    „FAKE NEWS- jak działa rozprzestrzenianie się współcześnie fałszywych informacji”

    Temat dotyczący wpływu współczesnych przekaźników informacyjnych na postrzeganie prawdy przez konsumpcję fake news, jest on dla nas (badaczy) ważny, ponieważ dotyczy on codziennego funkcjonowania wielu ludzi. Współczesne społeczeństwo coraz częściej zmaga się z problemem braku możliwości zweryfikowania prawdziwości informacji, które otrzymuje w internecie, czy telewizji. Temat ten wydał się więc niezwykle interesujący dla badaczy, ponieważ dotyka on aktualnego problemu. Dzięki przeprowadzonemu przez nas badaniu lepiej zrozumiemy współczesne społeczeństwo, ponieważ pozwala nam ono na zaobserwowanie przepływu informacji w internecie, i innych przekaźnikach informacji i tego jak ich natłok wpływa na nasze postrzeganie prawdy. Jak internet umożliwił na masowe rozprzestrzenianie się “fake news”. Badanie jest ważne “praktycznie”, ponieważ przyda się ponieważ przyda się osobom aktywnie korzystającym z mediów, czyli tak naprawdę większości współczesnego społeczeństwa. Dzięki niemu będą mieli oni większą świadomość na temat zjawiska zwanego “fake news”, i staną się przez to bardziej odpowiedzialnymi użytkownikami internetu, social media, telewizji itp.

    Spośród podanych źródeł informacji, proszę wybrać 3, z których Pani/Pan najczęściej korzysta?

      Pytanie numer 1 z 8

    Czy sądzi Pan/Pani że powstanie social media pozwoliło na szybsze i skuteczniejsze rozprzestrzenianie się nieprawdziwych informacji?

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło się Pani/Panu rozpowszechnić/udostępnić niepewne informacje medialne?

      Pytanie numer 3 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy często spotyka się Pani/Pan z zjawiskiem fake news?

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pod warunkiem że Pan/Pani zetknął/ęła się ze zjawiskiem fake newsów proszę zaznaczyć z jakimi negatywnymi skutkami się według Pana/Pani ono łączy.

      Pytanie numer 5 z 8

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 6 z 8

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 7 z 8

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 8 z 8




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac