Prowadzimy około 6 tyś badań rocznie. Skutecznie, niedrogo i szybko.
Nasz zespół to doświadczeni ankieterzy i analitycy. Naszą specjalnością są badania wspomagane Panelem Internetowym – dzięki temu mają Państwo na bieżąco dostęp do wyników. Rozpowszechniamy badania, szukamy respondentów, docieramy do klientów i firm, przygotowujemy raporty i prezentacje z badań.
Nasza oferta:
Ankiety internetowe - CAWI (Computer Aided Web Interview)
- błyskawicznie i niedrogie badania za pośrednictwem Internetu, dotarcie do dużej grupy respondentów,
Przykład zastosowań: badanie satysfakcji klientów, ocena usługi i produktu, ocena szans powodzenia projektów (np. internetowych, pracowniczych, biznesowych…),
Ankiety i wywiady telefoniczne CATI – (Computer Aided Telephone Interviews)
– telefoniczny kontakt ankietera i przeprowadzenie wywiadu z respondentem, ankieter wypełnia ankietę online – natychmiastowy dostęp do wyników,
Przykład zastosowań: badanie klientów firmy, zbieranie ich opinii i uwag,
Badania ilościowe PAPI (Paper And Pencil Interviews)
– nasz ankieter w trakcie spotkania z respondentem zbiera dane do ankiety, jest to tradycyjna metoda prowadzenia badań,
Przykład zastosowań: badanie opinii klientów wychodzących z centrum handlowego,
Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem - biuro@ankieter.pl
Pracownia Badań Rynkowych Ankieter.pl - realizowane przez www.valio.pl
Każde badanie to:
- stały dostęp do postępów, metod i wyników od pierwszego dnia rozpoczęcia badania przez panel internetowy,
- na koniec analiza, raport, opis i prezentacja z wnioskami z badania,
Badania ankietowe:
Ocena i testy produktów, usług, nazw, opakowań, reklam, serwisów internetowych
Badania satysfakcji klientów z usług i produktów
Badania wewnątrz firmy, rekrutacja pracowników, zbieranie informacji od pracowników – opinii, danych…
Ocena szkoleń i kursów, Ocena postępów prac, propozycje dla managerów od pracowników
Oceny projektów, zadań, prac…, badania osób odchodzących z firmy
Badanie komunikacji wewnętrznej
Zbieranie propozycji, pomysłów, działalności, analiza zarządzania
Konkursy, zgłoszenia, imprezy, testy, egzaminy
Badania zadowolenia klientów po wykonanej usłudze, sprzedaży produktu,
Badanie oczekiwań, potrzeb, ocena projektów i wydarzeń, badania bezrobocia,