- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Prowadzimy  około 6 tyś badań rocznie. Skutecznie, niedrogo i szybko.
    Nasz zespół to doświadczeni ankieterzy i analitycy. Naszą specjalnością są badania wspomagane Panelem Internetowym – dzięki temu mają Państwo na bieżąco dostęp do wyników. Rozpowszechniamy badania, szukamy respondentów, docieramy do klientów i firm, przygotowujemy raporty i prezentacje z badań.

    Nasza oferta:

    Ankiety internetowe - CAWI  (Computer Aided Web Interview)
    - błyskawicznie i  niedrogie badania za pośrednictwem Internetu, dotarcie do dużej grupy respondentów,
    Przykład zastosowań: badanie satysfakcji klientów, ocena usługi i produktu, ocena szans powodzenia projektów (np. internetowych, pracowniczych, biznesowych…),

    Ankiety i wywiady telefoniczne CATI – (Computer Aided Telephone Interviews)
     – telefoniczny kontakt ankietera i przeprowadzenie wywiadu z respondentem, ankieter wypełnia ankietę online – natychmiastowy dostęp do wyników,
    Przykład zastosowań: badanie klientów firmy, zbieranie ich opinii i uwag,

    Badania ilościowe  PAPI (Paper And Pencil Interviews)
    – nasz ankieter w trakcie spotkania z respondentem zbiera dane do ankiety, jest to tradycyjna metoda prowadzenia badań,
    Przykład zastosowań: badanie opinii klientów wychodzących z centrum handlowego,

    Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem -  biuro@ankieter.pl
    Pracownia Badań Rynkowych Ankieter.pl

    Każde badanie to:
    - stały dostęp do postępów, metod i wyników od pierwszego dnia rozpoczęcia badania przez panel internetowy,
    - na koniec analiza, raport, opis i prezentacja z wnioskami z badania,

    Badania ankietowe:
    Ocena i testy produktów, usług, nazw, opakowań, reklam, serwisów internetowych
    Badania satysfakcji klientów z usług i produktów
    Badania wewnątrz firmy, rekrutacja pracowników, zbieranie informacji od pracowników – opinii, danych…
    Ocena szkoleń i kursów, Ocena postępów prac, propozycje dla managerów od pracowników
    Oceny projektów, zadań, prac…, badania osób  odchodzących z firmy
    Badanie komunikacji wewnętrznej
    Zbieranie propozycji, pomysłów, działalności,  analiza zarządzania
    Konkursy, zgłoszenia, imprezy, testy, egzaminy
    Badania zadowolenia klientów po wykonanej usłudze, sprzedaży produktu,
    Badanie oczekiwań, potrzeb, ocena projektów i wydarzeń, badania bezrobocia,



     

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac