- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Psychologiczny profil konsumenta sklepów i aukcji internetowych.

    Celem ankiety jest analiza zachowań konsumentów dokonujących zakupów za pośrednictwem internetu. Poziom ich satysfakcji z usług świadczonych przez przedsiębiorstwa w sieci oraz poczucie bezpieczeństwa.(Wyniki zostaną wykorzystane w pracy dyplomowej)

    Gdzie najczęściej korzysta Pan/Pani z Internetu?

      Pytanie numer 1 z 26

    Jak często w ciągu ostatnich 12 miesięcy nabywał(a) Pan(i) za pośrednictwem Internetu jakieś produkty w sklepie internetowym ?

      Pytanie numer 2 z 26

    Jak często w ciągu ostatnich 12 miesięcy nabywał(a) Pan(i) za pośrednictwem Internetu jakieś produkty na aukcji internetowej ?

      Pytanie numer 3 z 26

    Jak często w ciągu ostatnich 12 miesięcy nabywał(a) Pan(i) dokonywał zakupów za pośrednictwem serwisów oferujących zakupy grupowe ? (np. Grupon, MyDeal itp.) ?

      Pytanie numer 4 z 26

    . Jakiego rodzaju produkty nabywał(a) Pan(i) za pośrednictwem Internetu ?(można wybrać kilka)

      Pytanie numer 5 z 26

    Dlaczego korzysta Pan(i) z zakupów za pośrednictwem Internetu? Proszę wskazać trzy najważniejsze przyczyny.

      Pytanie numer 6 z 26

    Co bierze Pan(i) pod uwagę, przy wyborze sklepu, serwisu aukcyjnego lub sprzedawcy podczas zakupów przez Internet? Proszę wskazać trzy najważniejsze czynniki.

      Pytanie numer 7 z 26

    Czy sprawdza Pan(i) następujące informacje zanim dokona Pan(i) zakupu w sklepie internetowym lub na aukcji internetowej ?

      Pytanie numer 8 z 26

      zawsze lub prawie zawsze często czasami nigdy lub prawie nigdy
    Koszty przesyłki i inne dodatkowe koszty
    Opinie innych osób np. znajomych lub innych internautów
    Przynależność do systemów gwarantujących wysoką jakość obsługi
    Warunki zwrotu towaru
    Warunki gwarancji
    Warunki płatności
    Dane sklepu (adres, telefon)
    Regulamin sklepu
    Opis towaru

    W jakim przedziale cenowym najczęściej dokonuje Pan/Pani zakupu przez Internet ?

      Pytanie numer 9 z 26

    W jaki sposób najczęściej dokonuje Pan(i) płatności za towar nabyty za pośrednictwem Internetu?

      Pytanie numer 10 z 26

      zawsze lub prawie zawsze często czasami nigdy lub prawie nigdy
    Osobiście gotówką lub kartą w siedzibie firmy/u sprzedawcy
    Za pośrednictwem serwisu internetowego do bezpiecznych płatności np. PayU, PayPal, płatności Allegro
    Przekazem pocztowym
    Przelewem bankowym
    Kartą płatniczą (kredytową, wirtualną itp.)
    Gotówką przy odbiorze (wysyłka za pobraniem)

    Czy jest Pan(i) bardziej, mniej czy tak samo zadowolony(a) z zakupów dokonywanych pośrednictwem Internetu jak z zakupów w tradycyjnych sklepach?

      Pytanie numer 11 z 26

    Czy kupując produkty w Internecie czuje się Pan(i) bezpieczniej, mniej bezpiecznie czy tak samo bezpiecznie jak podczas zakupów w tradycyjnym sklepie?

      Pytanie numer 12 z 26

    Czy prawa konsumenta w przypadku zakupów przez Internet różnią się od praw konsumenta podczas zakupów w tradycyjnym sklepie?

      Pytanie numer 13 z 26

    Co można zrobić w sytuacji kiedy nabędziemy towar w sklepie internetowym i okazał się on pełnowartościowy, ale wyglądała inaczej niż na zdjęciu zamieszczonym w ofercie?

      Pytanie numer 14 z 26

    Kupiony za pośrednictwem Internetu towar można zwrócić w ciągu 10 dni. Kto ponosi koszty przesyłki?

      Pytanie numer 15 z 26

    W przypadku dokonywania zakupów towarów przez Internet trudniej niż w tradycyjnym sklepie jest załatwić sprawy takie jak reklamacje, zwroty, gwarancje itp.

      Pytanie numer 16 z 26

    . W przypadku dokonywania zakupów towarów przez Internet ryzyko oszustwa jest większe niż podczas tradycyjnych zakupów.

      Pytanie numer 17 z 26

    W przypadku dokonywania zakupów towarów przez Internet trudniej niż w przypadku tradycyjnych zakupów jest mieć zaufanie do produktów ?

      Pytanie numer 18 z 26

    Czy w związku z zakupami w Internecie kiedykolwiek zdarzyło się, że towar nie został dostarczony?

      Pytanie numer 19 z 26

    Czy w związku z zakupami w Internecie kiedykolwiek zdarzyło się, że dostarczony towar różnił się od opisu w Internecie?

      Pytanie numer 20 z 26

    Czy w związku z zakupami w Internecie kiedykolwiek zdarzyło się, że opóźniła się dostawa towaru?

      Pytanie numer 21 z 26

    . Czy w związku z zakupami w Internecie kiedykolwiek zdarzyło się, że zakupiony towar okazał się wadliwy/uszkodzony?

      Pytanie numer 22 z 26

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 23 z 26

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 24 z 26

    Jakie ma Pan/Pani wykształcenie

      Pytanie numer 25 z 26

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 26 z 26




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac