- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta w zakresie polityki CSR i etyki w firmie

    Szanowni Państwo, zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, której wyniki posłużą mi wyłącznie do pracy magisterskiej. Ankieta skierowana jest do osób zarządzających firmą i jest w pełni anonimowa.

    Co jest obecnie dla Państwa priorytetem w prowadzeniu działalności?

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniają Państwo sytuację ekonomiczną w firmie?

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wiedzą Państwo co to jest CSR?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w strategię Państwa firmy wpisana jest działalność w zakresie etyki i CSR? (szkolenia pracowników, działalność społeczna itp.)

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest Państwa zdaniem największym problemem w prowadzeniu działalności

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zatrudniają Państwo niepełnosprawnych?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli nie zatrudniają Państwo niepełnosprawnych jaki jest powód?

      Pytanie numer 7 z 13

    Czy wg Państwa dla firmy bardziej opłacalne jest zatrudnienie kobiety czy mężczyzny?

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest w firmie udział kobiet na kierowniczych stanowiskach?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dla Państwa firmy problemem są urlopy macierzyńskie dla pracowników?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wielkość firmy

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Rodzaj prowadzonej działalności

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż firmy

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac