- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wykorzystanie usług bankowości inwestycyjnej

    Ankieta ma na celu zbadania wykorzystania usług bankowości inwestycyjnej wśród studentów. Dziękujemy za wypełnienie!

    Podaj swoją płeć:

      Pytanie numer 1 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na którym roku studiujesz ?

      Pytanie numer 2 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jakim kierunku studiujesz?

      Pytanie numer 3 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak długo inwestujesz na giełdzie?

      Pytanie numer 4 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wartość Twoich oszczędności/inwestycji mieści się wprzedziale:

      Pytanie numer 5 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakie instrumenty lokujesz swoje aktywa?

      Pytanie numer 6 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z usług ilu domów maklerskich korzystałeś do tej pory? (zero, jeśli nie korzystasz)

      Pytanie numer 7 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Dlaczego zrezygnowałeś z oferty poprzedniego domu maklerskiego?

      Pytanie numer 8 z 32



    Z usług ilu domów maklerskich korzystasz jednocześnie? (wymień)

      Pytanie numer 9 z 32



    W jakim domu maklerskim posiadasz główny rachunek inwestycyjny?

      Pytanie numer 10 z 32



    Co skłoniło Cię do wyboru Twojego domu maklerskiego?

      Pytanie numer 11 z 32



    Jakie są podstawowe koszty prowadzenia Twojego rachunku inwestycyjnego? (opłata stała roczna oraz prowizja podstawowa oddzielone przecinkiem)

      Pytanie numer 12 z 32



    Jaką drogą najczęściej dokonujesz transakcji na swoim rachunku?

      Pytanie numer 13 z 32

    Jak często bywasz osobiście w swoim domu maklerskim?

      Pytanie numer 14 z 32



    Jak oceniasz swoje biuro maklerskie w skali 1-5 pod względem:

      Pytanie numer 15 z 32

      1 2 3 4 5
    chęć rozmowy i doradztwa ze strony pracowników
    oferowane usługi w porównaniu z konkurencją
    wysokość opłat i prowizji
    wiedza pracowników biura nt inwestycji
    całokształt

    Czy korzystasz z kredytów na zakup akcji?

      Pytanie numer 16 z 32

    Czy bierzesz udział w ofertach publicznych?

      Pytanie numer 17 z 32

    Czy twój dom maklerski oferuje obrót instrumentami pochodnymi, towarami lub walutami?

      Pytanie numer 18 z 32

    Czy twój dom maklerski oferuje usługę krótkiej sprzedaży?

      Pytanie numer 19 z 32

    Czy brałeś kiedyś udział w private placement?

      Pytanie numer 20 z 32

    Czy bierzesz udział w WZA spółek których akcje posiadasz?

      Pytanie numer 21 z 32

    Czy odbierałeś kiedyś świadectwo depozytowe w swoim domu maklerskim?

      Pytanie numer 22 z 32

    W jaki sposób twój dom maklerski kontaktuje się z Tobą?

      Pytanie numer 23 z 32



    Czy inwestujesz w fundusze inwestycyjne?

      Pytanie numer 24 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką strategię inwestycyjną realizuje Twój fundusz?

      Pytanie numer 25 z 32



    Czym kierujesz się przy wyborze strategii funduszu?

      Pytanie numer 26 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy twój makler interesuje się twoim portfelem i doradza w zarządzaniu nim?

      Pytanie numer 27 z 32

    Z jakich usług swojego domu maklerskiego korzystasz poza standardowym rachunkiem maklerskim?

      Pytanie numer 28 z 32



    Jakie są łączne koszty usług dodatkowych wybranych przez Ciebie?

      Pytanie numer 29 z 32



    Czy twój dom maklerski oferuje mobilny dostęp do swojego rachunku inwestycyjnego, w tym notowania i składanie zleceń?

      Pytanie numer 30 z 32

    Czy twój dom maklerski oferuje połączenie rachunku inwestycyjnego z ROR-em?

      Pytanie numer 31 z 32

    Czy pracownicy Twojego biura maklerskiego udzielają się w mediach o tematyce finansowej? (opisz media, częstotliwość wystąpień, rzetelność publikacji)

      Pytanie numer 32 z 32






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac