- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena skuteczności i efektywności firmy kurierskiej \"X\"

    Ankieta ma na celu zbadanie opinii konsumentów na temat firmy kurierskiej \"X\" oraz poziomu zadowolenia z jej usług.

    Czy korzystał(a) Pan(i) kiedykolwiek z usług firmy kurierskiej „X”?

      Pytanie numer 1 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Często korzysta Pan(i) z usług firmy kurierskiej „X”?

      Pytanie numer 2 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan(i) również z innych usług firm kurierskich niż firma „X”? Jeśli tak to z jakich?

      Pytanie numer 3 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co skłoniło Pana/Panią do wybory firmy kurierskiej „X”?(proszę wybrać 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu ocenia Pan(i) współpracę z firmą kurierska „X”?

      Pytanie numer 5 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich źródeł czerpie Pan(i) informacje o aktualnych ofertach firmy kurierskiej „X”?

      Pytanie numer 6 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej nadaje Pan(i) przesyłki?

      Pytanie numer 7 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki sposób (forma) jest dla Pana(i) najwygodniejszy przy składaniu zlecenia?

      Pytanie numer 8 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia oceni Pan(i) poziom obsługi przez kuriera firmy „X” lub pracownika punktu przyjęć firmy „X”?

      Pytanie numer 9 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek składał(a) Pan(i) reklamacje? jeśli udzielona zostanie odpowiedz NIE - proszę ominąć poniższe 3 pytania dotyczące reklamacji

      Pytanie numer 10 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich powodów składane były reklamacje?

      Pytanie numer 11 z 24



    Czy reklamacja była rozpatrzona zgodnie z Pana(i) oczekiwaniami?

      Pytanie numer 12 z 24

    Jeśli były komplikacje przy składaniu reklamacji, to z jakich powodów Pana(i) zdaniem?

      Pytanie numer 13 z 24

    Jak ocenia Pan(i) ogólny stan przesyłki przy doręczeniu przez firmę „X”?

      Pytanie numer 14 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Korzystając z usług firm kurierskich „X”, jaki rodzaj przesyłek Pan(i) nadaje / odbiera?

      Pytanie numer 15 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan(i) ogólny poziom cen usług świadczonych przez firmę „X?

      Pytanie numer 16 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poleciłby Pan(i) usługi firmy kurierskiej „X” znajomym ?

      Pytanie numer 17 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan(i) wymienione aspekty firmy „X” w odniesieniu do usług innych firm? (proszę ocenić każdy element osobno, wstawiając w kolumnach krzyżyki)

      Pytanie numer 18 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo dobrze Dobrze Przeciętnie Źle Bardzo źle
    Terminowość
    Skuteczność
    Jakość obsługi
    Procedury

    Który z niżej podanych elementów obsługi klienta jest Pana(i) zdaniem najważniejszy? (proszę wybrać 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 19 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    przedział wiekowy:

      Pytanie numer 20 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 21 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    poziom wykształcenia:

      Pytanie numer 22 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 23 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    poziom wynagrodzenia: (Odpowiedz na to pytanie nie jest obowiązkowa)

      Pytanie numer 24 z 24




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac