- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Motywacja pracowników

    Motywacja pracowników w pracy

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż w firmie

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zajmowane stanowisko w firmie

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Pani/Pana firmie są stosowane jakieś narzędzia motywowania?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć system motywacji finansowej stosowane w Pana/Pani firmie

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie elementy i zachowania najlepiej wpływają na podwyższenie Pana/Pani motywacji ? (Proszę o zaznaczenie 3 najważniejszych)

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co Panią/Pana najbardziej demotywuje w pracy?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu poniższe czynniki motywują Panią/Pana do pracy? (Proszę o zaznaczenie odpowiedzi z przedziału od 1 do 5, gdzie 1 oznacza najmniej,a 5 najbardziej)

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć systemy motywacji pozafinansowej stosowane w Pana/Pani firmie

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Od czego zależy uzyskanie premii w Pani/Pana miejscu pracy?

      Pytanie numer 12 z 14

    Czy jest Pani/Pan zadowolony z narzędzi motywacji, który jest w firmie, w której Pani/Pan pracuje?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy czuję się Pani/Pan zmotywowana/y do pracy?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac