- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kwiaciarnia - mój świat

    Im więcej osób wypełni tą ankietę tym dla mnie lepiej. Gdyż każda odpowiedź będzie dla mnie ważna.

    płeć

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często odwiedzasz kwiaciarnie?

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką kwotę przeznaczasz rocznie na zakup kwiatów.

      Pytanie numer 4 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wystrój wnętrza ma wpływ na Twoje zainteresowanie towarem/usługą ?

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w takim punkcie oprócz kwiatów kupowałby np?

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    jak daleko jest skłonna/y dojeżdżać po zakup kwiatów w/w artykułów

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym się sugerujesz przy zakupie kwiatów?

      Pytanie numer 8 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    gdzie szukasz informacji dotyczących nowo otworzonych firm?

      Pytanie numer 9 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzystasz z oferty kwiaciarni internetowych?

      Pytanie numer 14 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli nie kupujesz kwiatów przez internet, wskaż co mogłoby cię skłonić do skorzystania z oferty kwiaciarni internetowej?

      Pytanie numer 15 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich okazji najczęściej wysyłasz kwiaty?

      Pytanie numer 16 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego korzystasz z wysyłania kwiatów przez internet?

      Pytanie numer 17 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co skłoniło by cię do skorzystania ponownie z usług konkretnej kwiaciarni internetowej?

      Pytanie numer 18 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac