- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Test komunikatywności W. Reddin'a

    Test na komunikatywność analizuje ogólną zdolność porozumiewania się. Niektóre stwierdzenia dotyczą błędów w komunikacji, w tym nieporozumień zarówno werbalnych, jaki i niewerbalnych. Inne określają zasady komunikacji słownej i sposób wyrażania myśli, uczuć oraz przekazywania informacji. Są też pozycje dotyczące niewerbalnych metod wyrażania myśli i uczuć. Jeżeli uważasz, że dane stwierdzenie jest prawdziwe (P) lub nieprawdziwe (N), zakreśl właściwą literę. Zakreśl tylko jedną odpowiedź przy każdym stwierdzeniu, ustosunkuj się do wszystkich stwierdzeń.

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 10

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 10

    Wpisz swoje wykształcenie: średnie, w trakcie studiów, wyższe.

      Pytanie numer 3 z 10



    Humor najczęściej rozładowuje napięcie na zabraniach (spotkaniach).

      Pytanie numer 4 z 10

    Osoby sugerujące

      Pytanie numer 5 z 10

    Rysowanie czegoś na papierze na ogół pomaga słuchać.

      Pytanie numer 6 z 10

    Ludzie nie lubią słuchać i czytać o tym, z czym się nie zgadzają.

      Pytanie numer 7 z 10

    Plotki nigdy nie są godne uwagi.

      Pytanie numer 8 z 10

    Porozumiewanie się jest łatwe.

      Pytanie numer 9 z 10

    Ci, którzy nie słuchają, na ogół nie są zainteresowani danym tematem.

      Pytanie numer 10 z 10




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac