- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Obsługa Prawno - Podatkowa

    Większość przedsiębiorców w Polsce nie posiada wiedzy na temat optymalnej formy prowadzenia biznesu. W efekcie 80% firm to jednoosobowe działalności, co oznacza pełną odpowiedzialność za wszelkie zobowiązania! Krajowego Instytutu Prawno - Podatkowego został stworzony przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców. Naszym celem jest dbałość o bezpieczeństwo działalności biznesowej naszych Klientów. Informację, które od Państwa uzyskujemy za pomocą ankiety pozwolą nam bliżej zapoznać się z Państwa oczekiwaniami dotyczącymi wsparcia prawno-podatkowych a także trudnościami, które napotykacie Państwo w drodze do tworzenia swoich firm względem szybko zmieniających się w Polsce przepisów prawa.

    Czy współpracuje Pan/Pani z Kancelarią Prawno - Podatkową?

      Pytanie numer 1 z 11

    Jak ocenia Pan/Pani swoją wiedzę prawno - podatkową?

      Pytanie numer 2 z 11

    Czym kieruje się Pan/Pani przy wyborze Kancelarii?

      Pytanie numer 3 z 11

      1 pkt. 2 pkt. 3 pkt 4 pkt 5 pkt 6 pkt
    Cena usług
    Opinie w internecie
    Specjalizacja Kancelarii
    Lokalizacja
    Rozpoznawalność Kancelarii
    Polecenie kontaktu od bliskich osób

    Ile razy w ciągu roku korzysta Pan/Pani z usług:

      Pytanie numer 4 z 11

    Jakiego rodzaju problemy najczęściej rozwiązuje Pan/Pani przy pomocy prawnika?

      Pytanie numer 5 z 11

    Jakie Pana/Pani zdaniem elementy obsługi Klienta w Kancelarii są najistotniejsze?

      Pytanie numer 6 z 11

      1 pkt. 2 pkt. 3 pkt. 4 pkt. 5 pkt. 6 pkt.
    Uprzejmość
    Zrozumienie potrzeb
    Dostępność
    Rzetelny przekaz informacji
    Szybkość reakcji
    Inne

    Czy uważa Pan/Pani, że posiada wystarczająco dobrze zabezpieczony majątek prywatny?

      Pytanie numer 7 z 11

    Czy uważa Pan/Pani, że pańska firma jest odpowiednio zabezpieczona na wypadek śmierci właściciela?

      Pytanie numer 8 z 11

    Jakie cechy według Pana/Pani powinien posiadać idealny dział prawny w firmie?

      Pytanie numer 9 z 11

      1 pkt. 2 pkt. 3 pkt. 4 pkt. 5 pkt.
    Kompleksowa obsługa w różnych dziedzinach prawnych
    Natychmiastowa reakcja na dany problem
    Niski koszt obsługi
    Aktywne doradzanie w decyzji
    Dotrzymanie warunków zlecenia

    Jakich rozwiązań oczekiwałby/aby Pan/Pani od działu prawno-podatkowego?

      Pytanie numer 10 z 11

      1 pkt. 2 pkt. 3 pkt. 4 pkt 5 pkt. 6 pkt.
    Tworzenie umów i bieżąca obsługa
    Windykacja należności
    Zmniejszenie opodatkowania
    Szukanie kosztów i oszczędności w firmie
    Nadzorowanie zmian przepisów prawa
    Aktywne szukanie nowych rozwiązań dla firm

    Jest Pan/Pani Klientem

      Pytanie numer 11 z 11




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac