- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ promocji na decyzję zakupu konsumenta na przykładzie Grupy Żywiec

    Jestem studentką Uniwersytetu Przyrodniczo Humanistycznego w Siedlcach. Piszę pracę na temat „ Promocja jako element marketingu na podstawie Grupy Żywiec. Proszę o wypełnienie ankiety w celu zgromadzenia niezbędnych danych do mojej pracy dyplomowej. Ankieta dotyczy wpływu promocji na decyzje zakupu konsumenta na przykładzie Grupy Żywiec. Kwestionariusz jest anonimowy, zawiera 17 pytań. Proszę odpowiedzieć na każde pytanie, zaznaczając wybraną odpowiedź. Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety.

    Płeć:

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 2 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 3 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Status społeczny:

      Pytanie numer 4 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Średnie miesięczne dochody netto przypadające na osobę:

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Oceń w skali 1-5 produkty Grupy Żywiec.

      Pytanie numer 6 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym kieruje się Pan/ Pani kupując produkty Grupy Żywiec?

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć znane Panu /Pani produkty Grupy Żywiec

      Pytanie numer 8 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć, który z produktów Grupy Żywiec kupuje Pan/Pani najczęściej.

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często zakupuje Pan/Pani produkty Grupy Żywiec?

      Pytanie numer 10 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakich okolicznościach najczęściej Pan/i kupuje/konsumuje produkty Grupy Żywiec?

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Czy dokonuje Pan/ Pani zakupów pod wpływem promocji?

      Pytanie numer 12 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często dokonuje Pan/Pani zakupów pod wpływem promocji?

      Pytanie numer 13 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdaniem Pana/ Pani promocja ma wpływ na decyzje zakupu?

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z narzędzi promocji ma największy wpływ na Pana/Pani decyzje zakupu?

      Pytanie numer 15 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiego źródła informacji korzysta Pan/Pani w trakcie procesu decyzyjnego o zakupie piwa?

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki według Pana/Pani zdania wpływają na decyzje zakupu piwa?

      Pytanie numer 17 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac