- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wprowadzenie produktu na rynek

    Mamy przyjemność zaprezentować Wam naszą firmę FRIENDS, która powstała w ramach praktyk zawodowych klasy 2TEG z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych. Nasze przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą akcesoriów do włosów (frotki, spinki oraz opaski). Zadaniem naszych produktów jest dopełnienie stylizacji na każdą okazje oraz wejście w najnowsze trendy modowe. Poniższa ankieta ma celu zbadanie zapotrzebowania na nasze produkty. Prosimy o wypełnienie tej ankiety ponieważ pomoże to nam w jak najlepszy sposób dostosować się do potrzeb naszych przyszłych klientów i zaoferować produkt który was usatysfakcjonuje. Dziękujemy.

    Wybierz swoją płeć:

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 15

    Czy używa Pan/Pani frotki do włosów?

      Pytanie numer 3 z 15

    Czy używa Pan/Pani opaski do włosów?

      Pytanie numer 4 z 15

    Czy używa Pan/Pani spinki do włosów?

      Pytanie numer 5 z 15

    Czy byłby/byłaby Pan/Pani chętny/chętna kupić nasze produkty?

      Pytanie numer 6 z 15

    Jeśli tak, to który najchętniej?

      Pytanie numer 7 z 15

    Używa Pan/Pani najczęściej:

      Pytanie numer 8 z 15

    Czy byłby/byłaby Pan/Pani zainteresowana wprowadzeniem na rynek naszych akcesoriów do włosów?

      Pytanie numer 9 z 15

    W jakim kolorze najchętniej Pan/Pani kupił/aby frotkę?

      Pytanie numer 10 z 15

    W jakim kolorze najchętniej Pan/Pani kupił/aby opaski?

      Pytanie numer 11 z 15

    W jakiej cenie kupił/kupiłaby Pan/Pani nasze frotki? (zł)

      Pytanie numer 12 z 15

    W jakiej cenie kupił/kupiłaby Pan/Pani nasze opaski? (zł)

      Pytanie numer 13 z 15

    W jakiej cenie kupił/kupiłaby Pan/Pani nasze spinki? (zł)

      Pytanie numer 14 z 15

    Czy chciałby/chciałaby Pan/Pani zakupić inne produkty w naszej firmie?(proszę napisać komentarz jeśli tak)

      Pytanie numer 15 z 15






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac