- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zarządzanie wiedzą klienta jako narzędzie budowania relacji z klientami

    Jestem studentką II roku studiów magisterskich na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarzadzanie Marketingowe i w ramach pracy magisterskiej prowadzę badania kwestionariuszowe, których celem jest zebranie naukowych informacji dotyczących zarządzania wiedzą klientów jako narzędzia do budowanie relacji z klientami. Zwracam się z prośbą o udział w badaniach poprzez wypełnienie poniższej ankiety. Z mojej strony zapewniam całkowitą poufność. Wyniki posłużą naukowej analizie statystycznej.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac