- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Preferencje palaczy

    Ankieta na temat zachowań i preferencji konsumentów na rynku wyrobów tytoniowych będzie podstawą do napisania empirycznej pracy licencjackiej na ten temat. Niniejsza ankieta jest anonimowa i służy wyłącznie do celów badawczych

    Czy jest Pan/Pani osobą palącą?

      Pytanie numer 1 z 25

    Ile papierosów dziennie Pan/Pani pali?

      Pytanie numer 2 z 25

    Jaka jest najczęściej wybierana przez Pana/Panią marka? Proszę wymienić maksymalnie 3. Marka wskazana na pierwszej pozycji w dalszej części ankiety będzie określana jako \\

      Pytanie numer 3 z 25

    Czy zna Pan/Pani producenta swojej preferowanej marki

      Pytanie numer 4 z 25

    Które z czynników mają dla Pana/Pani największe znaczenie przy wyborze preferowanej marki? (proszę o zaznaczenie maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 25

    Czy w ciągu ostatniego roku zmienił/a Pan/Pani swoją preferowaną markę?

      Pytanie numer 6 z 25

    Co zrobiłby/a Pan/Pani gdyby preferowanej przez Pana/Pani marki nie było w sklepie?

      Pytanie numer 7 z 25

    Jeśli zakupiłby/ zakupiłaby Pan/i inną markę to czym by się Pan/i kierował/a?

      Pytanie numer 8 z 25

    Kiedy zdecydowałby/a się Pan/Pani zmienić swoją preferowaną markę na inną?

      Pytanie numer 9 z 25

    Co Pan/Pani uważa o zmianach wprowadzanych w opakowaniach papierosów?

      Pytanie numer 10 z 25

    W jakim stopniu zgadza się Pan/i ze stwierdzeniami o swojej preferowanej marce: Cena jest adekwatna do jakości

      Pytanie numer 11 z 25

    Jest dostępna w większości punktów sprzedaży

      Pytanie numer 12 z 25

    Palą ją także moi znajomi

      Pytanie numer 13 z 25

    Jest dobrze postrzegana na rynku

      Pytanie numer 14 z 25

    Wyróżnia się wśród marek w tej cenie

      Pytanie numer 15 z 25

    Jest zdecydowanie najlepszą marką na rynku

      Pytanie numer 16 z 25

    Czy kiedykolwiek kupił Pan/Pani markę, która dopiero co ukazała się na rynku?

      Pytanie numer 17 z 25

    Jeśli tak to co Pana/Panią do tego skłoniło?

      Pytanie numer 18 z 25

    W jakim stopniu zgadza się lub nie zgadza Pan/Pani z następującymi stwierdzeniami dotyczącymi nowych marek na rynku: Warto spróbować bo na początek są w dobrej cenie

      Pytanie numer 19 z 25

    Warto spróbować może okażą się lepsze niż inne

      Pytanie numer 20 z 25

    Nie potrzebnie wprowadza się ciągle nowe marki

      Pytanie numer 21 z 25

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 22 z 25

    Ilość osób w gospodarstwie domowym

      Pytanie numer 23 z 25



    Subiektywna ocena własnej sytuacji materialnej

      Pytanie numer 24 z 25

    Wiek

      Pytanie numer 25 z 25




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac