- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rola marki w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej napojów gazowanych.

    Badanie ankietowe skierowane do osób od 18 roku życia, zbierające informacje na temat marek napojów gazowanych. Badanie do celów edukacyjnych - do pracy licencjackiej.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 3 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Aktywność zawodowa:

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Misięczny dochód na członka rodziny:

      Pytanie numer 5 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z czym dla Pan/Pani kojarzy się wyrażenie produkt markowy?

      Pytanie numer 6 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Gwarancją jakości, Większym prestiżem, Wyższą cenę, Satysfakcją z zakupu, Produktami często reklamowanymi, Innowacyjnością, Bezpieczeństwem, Produktami łatwo dostępnymi. inne
    wcale
    trochę
    bardzo

    jak myslisz?

      Pytanie numer 7 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Co skłania Pana/Panią do wyboru danego napoju gazowanego?

      Pytanie numer 8 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      nigdy czasem często zawsze
    cena
    jakość
    marka
    opinia znajomych
    miejsce wyprodukowania
    opakowanie
    walory smakowe
    promocja, reklama



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac