- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Analiza akceptacji ceny napoju energetycznego

    Celem ankiety jest badanie postrzegania produktu wg. Ustalonej ceny, jak i pozycjonowanie produktu w rynku wg. Najbardziej optymalnej ceny. Jesteśmy studentami II roku Zarządzanie UMCS. Wypełnienie ankiety nie zajmie wiecej niż 10 minut. Prosimy o zaznaczenie po jednej odpowiedzi w pytaniu. Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas.

    Kiedy kupuje Pani/Pan napój, jaka cecha jest dla Pani ważna?

      Pytanie numer 1 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Brak odpowiedzi

    Który z napoji wybrał[a] by Pani/Pan?

      Pytanie numer 2 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wyraź swoją opinię na temat napoju monster, w stosunku do innych firm

      Pytanie numer 3 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1-dużo gorsze 2 3 4 5-dużo lepsze
    cena
    zawartość kofeiny
    Wygląd
    Smak



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac