- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    badanie opinii pracowników

    Poniższa ankieta jest elementem badań dotyczących opinii pracowników wobec klientów oraz współpracowników Państwa Firmy. Ankieta ma na celu sprawdzić jak pracownicy obsługują klientów i jak taktują kierowników.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    wiek

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jakim stanowisku Pan/i pracuje?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie ma Pan/i wykształcenie?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy praca z klientem sprawia Panu/i satysfakcję?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co zwraca Pan/i uwagę przy wejściu klienta do salonu?

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wygląd zewnętrzny klienta wpływa na Pana/i obsługę?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pracując w salonie jubilerskim zwraca Pan/i uwagę na biżuterię klienta, który was odwiedza ?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do salonu wchodzi dwoje klientów równocześnie. Pierwszy to Pan ubrany w sportowy dres nie posiadający żadnej biżuterii, jako druga wchodzi Pani w eleganckim kostiumie z wyeksponowaną złotą kolią. Do którego z klientów podejdzie Pan/i pierwszy?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy po wyglądzie zewnętrznym oraz zachowaniu klienta jest Pana/i w stanie ocenić jaką kwotę przeznaczy na zakup?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy szczerze opiniuje Pan/i wygląd biżuterii przymierzanej przez klienta ?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pan/i ma aspirację na stanowisko kierownicze?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Pan/i odczuciu kierownik wywołuje presję na pracownikach?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakimi cechami wg Pana/i powinien charakteryzować się idealny kierownik?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co Pana/i zdaniem wzbudza autorytet u kierownika?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy tylko osoby, które „rodzą się kierownikami” mogą pełnić funkcję na tym stanowisku?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zaobserwował/a Pan/i lub doświadczył/a dyskryminacji w pracy ze względu na wygląd zewnętrzny?

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Swoje relacje z kierownikiem uważam za?

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Sposób awansowania pracowników jest?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak długo pracuje Pan/i w firmie?

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy konkuruje Pan/i ze współpracownikami?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac