- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wizerunek kobiety w mediach

    Kobieta oczami odbiorców mass mediów

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kobietę- dziennikarkę najczęściej kojarzysz z programami typu

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zainteresowany/a był(a)byś programem motoryzacyjnym/sportowym lub programem o grach czy gadżetach prowadzonych (przez w pełni ubraną) kobietę?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Bardziej wiarygodny w moim przekonaniu jest dziennikarz -

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najczęściej w radiu kobieta

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Reklamy z udziałem kobiet najczęściej odznaczają się

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W serialach/filmach kobiety ( o różnym statusie społecznym/sytuacji życiowej itp.) łączy

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W teleturniejach/ programach rozrywkowych kobieta jest najczęściej

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W XXI wieku kobieta najczęściej walczy z

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdy widzisz kobietę sukcesu świata mediów (np. znaną redaktor naczelną, światowej sławy modelkę/aktorkę) wiesz, że

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdy przeglądasz gazetę, kobiety są najczęściej autorkami

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przeglądając internet kobieta najczęściej

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac