- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wizerunek Biura Podróży IwTravel

    Szanowna Pani/Szanowny Panie! Kwestionariusz ten dotyczy działalności Public Relations na rynku i jego oceny przez konsumentów. Zwracam się do Pana(i) z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Jednocześnie informuję, iż ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą wyłącznie do napisania pracy naukowej.

    Czy korzystał/a Pan/Pani z usług BP Iw Travel?

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli tak, to ile razy?

      Pytanie numer 2 z 15

    Czy planuje Pan/i skorzystać/ponownie skorzystać z usług BP IwTravel?

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/i, że marka IwTravel jest godna zaufania?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poleci Pan/i BP IwTravel znajomym?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co skłoniło Pana/Panią do zapoznania się z ofertą BP IwTravel?

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pan/Pani ocenia materiały promocyjne BP IwTravel?

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę o przypisanie wagi poniższym czynnikom wpływających wg Państwa na wizerunek biura podróży:

      Pytanie numer 8 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      bardzo ważne ważne średnio ważne mało ważne nieważne
    Opinie na temat przedsiębiorstwa
    Poziom i jakość usług oferowanych przez przedsiębiorstwo
    Kolorystyka przedsiębiorstwa i jej podstawowy kolor
    Kompetentna i miła obsługa klienta
    Działalność sponsoringowa i charytatywna organizacji
    Pozycja na tle konkurencji
    Estetyka i wystrój wnętrz
    Ujednolicenie strojów pracowniczych, identyfikatorów i środków transportu
    Współpraca z mediami
    Organizacja drzwi otwartych i branie udziału w targach turystycznych

    Jak Państwo sądzą, w jakim stopniu opisują poniższe przymiotniki BP IwTravel? (1 – zdecydowanie się zgadzam, 5 – zdecydowanie się nie zgadzam)

      Pytanie numer 9 z 15

      1 2 3 4 5
    Znana firma
    Cieszy się dobrą opinią
    Budzi zaufanie
    Atrakcyjna
    Rozwojowa
    Konkurencyjna
    Dba o klienta

    Proszę Pana/Panią o ustosunkowanie się do podanych poniżej opinii dotyczących BP IwTravel

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie się zgadzam Raczej się zgadzam Nie mam zdania Raczej się nie zgadzam Zdecydowanie się nie zgadzam
    W mojej opinii wizerunek przedsiębiorstwa jest pozytywny
    Nazwa firmy wyróżnia ją na tle konkurencji, a logo jest łatwo rozpoznawalne
    Kolorystyka przyjęta przez przedsiębiorstwo dobrze oddaje jego charakter
    Pracownicy są uprzejmi i kompetentni
    Przedsiębiorstwo informuje otoczenie o wszystkich ważnych wydarzeniach
    Biuro podróży IwTravel chętnie bierze udział w akcjach charytatywnych
    Przedsiębiorstwo na bieżąco przedstawia otoczeniu wydarzenia z życia organizacji
    Biuro podróży IwTravel organizuje drzwi otwarte firmy
    Biuro podróży IwTravel sponsoruje rozmaite akcje

    Jaki rodzaj działań uważa Pan(i) za najbardziej skuteczny z punktu widzenia kształtowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród klientów?

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      bardzo nieskuteczny nieskuteczny przeciętny skuteczny bardzo skuteczny
    Publikacje na temat firmy, jej ofert, sukcesów
    Sponsoring
    Wywiady z kierownictwem firmy
    Wywiady z pracownikami
    Dni otwarte
    Imprezy okolicznościowe organizowane przez firmę dla klientów
    Konferencje
    Działania charytatywne

    Płeć:

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac