- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Czynne spędzanie wolnego czasu

    Ankieta dotyczy form aktywnego spędzanie wolnego czasu.

    1. Płeć

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Wiek

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Twój dochód (netto)

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Ile godzin tygodniowo spędził Pan/Pani średnio na aktywności fizycznej w ciągu ostatniego miesiąca (siłownia, taniec, aquapark, sauna, basen sportowy, zajęcia fitness, itp.)?

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jeżeli lubi Pan/Pani aktywnie spędzać wolny czas, to które z zajęć sprawiają Panu/Pani największą przyjemność?

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Czy wie Pan/Pani, że z wyżej wymienionych zajęć fizycznych, można korzystać w większości ośrodków rekreacyjnych w kraju, za pomocą karty „multisport” (benefit)?

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Jakie były Pana/Pani średnie miesięczne wydatki poniesione na czynne spędzanie wolnego czasu w okresie ostatnich 12 miesięcy (siłownia, taniec, aquapark, sauna, basen sportowy, zajęcia fitness, itp.)?

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Jaką maksymalną kwotę mógłby Pan/Pani, jako osoba fizyczna przeznaczyć miesięcznie na kartę „multisport”, która umożliwiałaby Panu/Pani codzienne czynne spędzanie czasu (siłownia, taniec, aquapark, sauna, basen sportowy, zajęcia fitness, itp.) w ośrodkach rekreacji?

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Co miało wpływ na wybranie praktykowanej formy spędzania przez Pana/Panią wolnego czasu?

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac