- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta dotycząca organizacji PETA i kampanii reklamowych.

    Proszę o wypełnienie poniższego anonimowego kwestionariusza. Jest on przeznaczony wyłącznie do celów naukowych, a ma za zadanie określić świadomość społeczną na temat organizacji non-profit i kampanii społecznych.

    Co jest, Pani/Pana zdaniem, najbardziej szokujące w reklamach? Proszę zaznaczyć maksymalnie dwie odpowiedzi.

      Pytanie numer 1 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie reklamy przykuwają Pani/Pana uwagę? Proszę zaznaczyć maksymalnie dwie odpowiedzi.

      Pytanie numer 2 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co zwraca Pani/Pan uwagę oglądając reklamy? Proszę zaznaczyć maksymalnie dwie odpowiedzi.

      Pytanie numer 3 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym jest organizacja PETA?

      Pytanie numer 4 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pani/Pan, na pierwszy rzut oka, w stanie odróżnić reklamę komercyjną od społecznej?

      Pytanie numer 5 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama społeczna jest potrzebna, aby zwiększyć świadomość ludzi dotyczącą obecnych problemów?

      Pytanie numer 6 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama społeczna jest skuteczna, czy, np. akcja pod hasłem „Bo zupa była za słona” nagłośniła, Pani/Pana zdaniem, problem przemocy w rodzinie i mogła pomóc w dążeniu do jego rozwiązania (np. wykonywanie telefonów na „Niebieską Linię” przez świadków i ofiary tego zjawiska)? Czy inne akcje społeczne prowadzą do rozwiązywania problemów?

      Pytanie numer 7 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co sprawia, że reklama zapada na dłużej w Pani/Pana pamięć? Proszę zaznaczyć maksymalnie dwie odpowiedzi

      Pytanie numer 8 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy widząc reklamy łamiące tabu (np. kampanie reklamowe United Colors of Benetton, w których ksiądz i zakonnica się całują) odczuwa Pan/Pani niesmak?

      Pytanie numer 9 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy takie odczucie może sprawiać, że zastanawia się Pan/Pani dłużej nad poruszanym problemem?

      Pytanie numer 10 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Reklama 1. Slogan i tekst: Bądź aniołem dla zwierząt. Zawsze przygarniaj. Nigdy nie kupuj. Uratuj życie przygarniając psa ze schroniska i zawsze dostarczaj swojemu towarzyszowi miłość i troskę, na które zasługuje. Slogan i tekst: Bądź aniołem dla zwierząt. Zawsze przygarniaj. Nigdy nie kupuj. Uratuj życie przygarniając psa ze schroniska i zawsze dostarczaj swojemu towarzyszowi miłość i troskę, na które zasługuje. (Proszę nie wpisywać żadnej odpowiedzi, poniższe okienko znajduje się tu tylko z przyczyn technicznych)

      Pytanie numer 11 z 22



    Reklama 2 Slogan i tekst: Wszystkie zwierzęta mają takie same części. Miej serce, zostań wegetarianinem. Stopy, noga, udziec, rumsztyk, żebra, piersi, ramię (Proszę nie wpisywać żadnej odpowiedzi, poniższe okienko znajduje się tu tylko z przyczyn technicznych)

      Pytanie numer 12 z 22



    Reklama 3 Slogan i tekst: Miejsce mięsa jest w kostnicy, nie na Twoim stole. Zostań wegetarianinem. (Proszę nie wpisywać żadnej odpowiedzi, poniższe okienko znajduje się tu tylko z przyczyn technicznych)

      Pytanie numer 13 z 22



    Reklama 4 Slogan i tekst: Holokaust na Twoim talerzu. Podczas siedmiu lat pomiędzy 1938 a 1945, 12 milionów ludzi zostało zamordowanych w Holokauście. Ta sama liczba zwierząt jest zabijana przez każde cztery godziny dla celów żywieniowych tylko w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej. (Proszę nie wpisywać żadnej odpowiedzi, poniższe okienko znajduje się tu tylko z przyczyn technicznych)

      Pytanie numer 14 z 22



    Proszę zaznaczyć, jakich emocji doświadcza Pan/Pani widząc powyższe reklamy. Dla każdej z reklam proszę zaznaczyć maksymalnie trzy emocje.

      Pytanie numer 15 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Reklama 1 Reklama 2 Reklama 3 Reklama 4 Reklama 4
    Zrozumienie
    Zaintrygowanie
    Podekscytowanie
    Radość
    Śmiech
    Chęć zmiany swoich przyzwyczajeń
    Chęć pomocy
    Obojętność
    Zażenowanie
    Zakłopotanie
    Niesmak
    Szok
    Zmieszanie
    Dezaprobata
    Refleksja
    Złość
    Współczucie
    Zrozumienie

    Która z reklam wywarła na Pani/Panu największe wrażenie?

      Pytanie numer 16 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co sprawiło, że właśnie ta reklama wywarła na Pani/Panu największe wrażenie? Proszę o zaznaczenie maksymalnie dwóch odpowiedzi.

      Pytanie numer 17 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 18 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 19 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 20 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 21 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Obecna sytuacja zawodowa (Proszę wybrać jedną odpowiedź, która najlepiej charakteryzuje Pani/Pana obecną sytuację)

      Pytanie numer 22 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac