- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Handel elektroniczny

    Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest zbadanie handlu elektronicznego z punktu widzenia konsumenta. Zebrane wyniki posłużą do utworzenia raportu odnośnie pracy dyplomowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Ankieta jest anonimowa, proszę o przemyślane odpowiedzi.

    Czy dokonuje Pan(i) zakupów przez Internet?

      Pytanie numer 1 z 20

    Gdzie najczęściej dokonuje Pan(i) zakupów w sieci?

      Pytanie numer 2 z 20

    Proszę podać nazwę serwisu aukcyjnego/sklepu internetowego, z którego Pan(i) najczęściej korzysta.

      Pytanie numer 3 z 20



    Jak często dokonuje Pan(i) zakupów przez Internet?

      Pytanie numer 4 z 20

    W jaki sposób wyszukuje Pan(i) pożądanych dla siebie produktów w Internecie?

      Pytanie numer 5 z 20

    Jak ocenia Pan(i) generalną jakość towarów nabytych za pośrednictwem Internetu? (przy założeniu, że 1 – oznacza, iż nie spełnia oczekiwań, 5 – w pełni spełnia oczekiwania).

      Pytanie numer 6 z 20

      1 2 3 4 5
    Jakość towarów

    Towary zakupione przez Internet zwykle dostarczane są:

      Pytanie numer 7 z 20

    Którą formę płatności preferuje Pan(i) kupując przez Internet?

      Pytanie numer 8 z 20

    Jaką kwotę pieniędzy miesięcznie przeznacza Pan(i) średnio na zakupy internetowe?

      Pytanie numer 9 z 20

    W jakim stopniu istotne są dla Pana(i) poniższe cechy kupowania w sieci? Proszę zaznaczyć odpowiedź przy przy każdym stwierdzeniu.

      Pytanie numer 10 z 20

      Nie ma dla mnie znaczenia Małe znaczenie Średnie znaczenie Duże znaczenie
    Atrakcyjna oferta
    Brak fizycznego kontaktu z towarem
    Atrakcyjna cena
    Możliwość dokonywania zakupów przez 24h na dobę
    Poznanie opinii innych klientów na temat danego produktu
    Duży wybór produktów
    Brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą
    Dostępność produktów trudnych do znalezienia w tradycyjnym sklepie
    Dokładna informacja o produktach, ich specyfikacja
    Możliwość dokonania zwrotu czy reklamacji

    Jak Pana(i) zdaniem konkurencyjna jest cena towaru w porównaniu z handlem tradycyjnym?

      Pytanie numer 11 z 20

    Proszę wskazać jaka była zgodność otrzymanego towaru z ofertą w wyniku zakupu przez Internet

      Pytanie numer 12 z 20

    Najczęściej kupowanymi przez Pana/Panią produktami są:

      Pytanie numer 13 z 20

    Proszę zaznaczyć w jakim stopniu Pana(i) zdaniem internetowe transakcje handlowe są bezpieczne. (1 - nie są bezpieczne, 5 - są bezpieczne)

      Pytanie numer 14 z 20

    Jakie są Pana(i) obawy odnośnie zakupów internetowych? (PO WYPEŁNIENIU PROSZĘ PRZEJŚĆ DO PYT. 17).

      Pytanie numer 15 z 20

      TAK NIE
    Obawa przed udostępnianiem swoich danych osobowych
    Obawa przed oszustwem ze strony sprzedawcy
    Obawa, że np. wybrany rozmiar nie będzie pasował lub okaże się, że otrzymany kolor będzie różnił się od wybranego ( w przypadku odzieży)
    Niepokój, że zamieszczone zdjęcia nie oddają prawdziwego wyglądu produktu

    Dlaczego nie dokonuje Pan(i) zakupów przez Internet?

      Pytanie numer 16 z 20

    Płeć

      Pytanie numer 17 z 20

    Wiek

      Pytanie numer 18 z 20

    Wykształcenie

      Pytanie numer 19 z 20

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 20 z 20




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac