- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Nietypowa reklama w turystyce

    Szanowni Państwo, proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania dotyczące kontrowersji w reklamie turystycznej i jej wpływu na odbiorcę. Niniejszą ankietę kieruję do wszystkich osób, które na co dzień spotykają się z różnego rodzaju przekazami reklamowymi. Przedstawione reklamy wymagają znajomości języka angielskiego. Badania są anonimowe, a ich wyniki zostaną wykorzystane do celów naukowych w mojej pracy magisterskiej. Z góry dziękuję za poświęcenie czasu na jej wypełnienie.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac