Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Nietypowa reklama w turystyce
		Szanowni Państwo, 
proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania dotyczące kontrowersji w reklamie turystycznej i jej wpływu na odbiorcę. 
Niniejszą ankietę kieruję do wszystkich osób, które na co dzień spotykają się z różnego rodzaju przekazami reklamowymi. Przedstawione reklamy wymagają znajomości języka angielskiego.
Badania są anonimowe, a ich wyniki zostaną wykorzystane do celów naukowych w mojej pracy magisterskiej.
Z góry dziękuję za poświęcenie czasu na jej wypełnienie.
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki