- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Controlling sieci franczyzowych

    Witam, Jestem studentką II roku studiów magisterskich na Uniwersytecie Szczecińskim, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, na kierunku Zarządzanie. Prowadzę badanie do pracy magisterskiej, której tematyka dotyczy controllingu w sieciach franczyzowych. Bardzo proszę o wypełnienie niniejszej ankiety. Ankieta jest anonimowa, a informacje w niej zawarte będą wykorzystywane wyłącznie w celach naukowych. Bardzo dziękuję za wypełnienie ankiety. Paulina Igielska

    Miejsce prowadzenia Pana(ią) działalności gospodarczej opartej na zasadach franczyzy to:

      Pytanie numer 1 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Segment w jakim działa Pana(i) przedsiębiorstwo to:

      Pytanie numer 2 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile trwa Pana(i) umowa z franczyzodawcą?

      Pytanie numer 3 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać korzyści przemawiające za prowadzeniem działalności na zasadzie franczyzy.

      Pytanie numer 4 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zupełnie nieważne nieważne obojętne ważne bardzo ważne
    dostęp do nowoczesnej technologii i organizacji działalności
    dostosowanie usług do potrzeb klienta
    efektywna współpraca z dostawcami i odbiorcami, dzięki sile przetargowej sieci
    łatwiejsze wejście na rynek i bardziej prawdopodobne odniesienie sukcesu
    korzyści marketingowe (kampanie marketingowe prowadzone przez dawcę, wsparcie marketingowe)
    korzystanie z wiedzy i doświadczenia innych franczyzobiorców
    ograniczenie ryzyka, mniejsze zagrożenie bankructwem
    pomoc merytoryczna franczyzodawcy
    rozpoznawalna marka franczyzodawcy
    specjalistyczne szkolenia
    szansa rozwoju przedsiębiorstwa wg sprawdzonej koncepcji
    szybki i łatwy rozwój przedsiębiorstwa
    wykorzystanie wizerunku dawcy
    wyłączność na określonym terenie
    wsparcie dawcy w pozyskaniu lokalu, wyposażenia czy kredytu

    Proszę wskazać negatywy prowadzenia działalności na zasadzie franczyzy.

      Pytanie numer 5 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zupełnie nieważne nieważne obojętne ważne bardzo ważne
    długi okres zwrotu poniesionych nakładów
    faworyzowanie jednostek własnych franczyzodawcy
    możliwość bankructwa franczyzodawcy
    ograniczenia terytorialne
    ograniczenie co do zbycia jednostki franczyzowej
    ograniczenie swobody działania biorcy oraz konieczność dostosowanie się do wymogów z góry narzuconych przez dawcę
    opłaty bieżące, często niezależne od osiąganych wyników
    pomyłki popełniane przez dawcę systemu
    przeszacowanie zalet / jakości wizerunku dawcy systemu
    ryzyko zakupu towarów i usług od dawcy na niekorzystnych warunkach
    wpływ niepowodzenia innych biorców na cały system
    wysokie opłaty licencyjne

    Czy franczyzodawca określa ceny produktów sprzedawanych w Pana(i) przedsiębiorstwie?

      Pytanie numer 6 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są 3 główne wymagania franczyzodawcy już w trakcie współpracy z franczyzobiorcą?

      Pytanie numer 7 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka wielkość środków finansowych była potrzebna na uruchomienie działalności?

      Pytanie numer 8 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przedsięwzięcie finansowane było z:

      Pytanie numer 9 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie opłaty poniósł(a) Pan(i) na rzecz franczyzodawcy?

      Pytanie numer 10 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan(i) zadowolony(a) ze współpracy z franczyzodawcą?

      Pytanie numer 11 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan(i), że osiągana wysokość przychodów z działalności jest satysfakcjonująca?

      Pytanie numer 12 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przewiduje Pan(i) dalszy rozwój oparty na zasadach franczyzy?

      Pytanie numer 13 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dział controllingu w Pana(i) sieci franczyzowej jest:

      Pytanie numer 14 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać jakie instrumenty controllingowe wykorzystuje Pan(i) w swojej jednostce franczyzowej:

      Pytanie numer 15 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często bierze Pan(i) udział w specjalistycznych szkoleniach z zakresu controllingu:

      Pytanie numer 16 z 23

    Wdrażając controlling do swojej jednostki oczekuje Pan(i):

      Pytanie numer 17 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie instrumenty controllingu stosowane są w Pana(i) sieci franczyzowej:

      Pytanie numer 18 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan(i) informowany(a) o wynikach przeprowadzanych analiz?

      Pytanie numer 19 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy stosowane metody są dla Pana(i) czytelne i zrozumiałe?

      Pytanie numer 20 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 21 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 22 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 23 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac