- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Marketing zapachowy

    Proszę o wypełnienie tej bardzo ciekawej ankiety traktującej o nowym zagadnieniu (marketingu zapachowym) zaznaczając wyłącznie jedną z wymienionych odpowiedzi. Ankieta jest anonimowa i służy napisaniu pracy magisterskiej.

    1. Jaki wpływ na Twoją decyzję zakupową ma zapach produktu? (produktu poza spożywczego i poza kosmetycznego)

      Pytanie numer 1 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Jak myślisz czy zapach (w pomieszczeniu danej placówki) potrafiłby Cię skłonić do skorzystania z usługi? (np. zakupu wycieczki turystycznej, zawarcia umowy z firmą telekomunikacyjną, w salonie fryzjerskim)

      Pytanie numer 2 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Jak uważasz czy zdarza Ci się dokonać zakupu produktu pod wpływem jego przyjemnego zapachu? (produktu poza spożywczego i poza kosmetycznego)

      Pytanie numer 3 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Jak oceniasz zapach w centrach handlowych?

      Pytanie numer 4 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Jak bardzo zwracasz uwagę na zapach w sklepach spożywczych/supermarketach?

      Pytanie numer 5 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Jak bardzo zwracasz uwagę na zapach w centrach, galeriach handlowych?

      Pytanie numer 6 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jak bardzo zwracasz uwagę na zapach w innych sklepach (spoza branży spożywczej i kosmetycznej) (np. w sklepach odzieżowych, itd.)?

      Pytanie numer 7 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Jak bardzo zwracasz uwagę na zapach podczas imprez kulturalnych, sportowych (np. w kinie, teatrze, halach sportowo-widowiskowych)?

      Pytanie numer 8 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Czy zapachy przywodzą Ci na myśl wspomnienia?

      Pytanie numer 9 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Czy istnieją zapachy, które wpływają na twój nastrój?

      Pytanie numer 10 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Podaj jakie zapachy wpływają pozytywnie na Twój nastrój?

      Pytanie numer 11 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    12. Czy znasz firmę/markę która wykorzystuje zapach do promocji swoich produktów? (spoza branży spożywczej i kosmetycznej)?

      Pytanie numer 12 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    13. Podaj przy zakupie jakich produktów zwracasz uwagę na zapach?

      Pytanie numer 13 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    14. Czy miałaś/eś świadomość wykorzystywania zapachu do (szeroko pojętych) celów promocyjnych (np. w centrach, galeriach handlowych)?

      Pytanie numer 14 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15. Czy miałaś/eś świadomość wykorzystywania zapachu do (szeroko pojętych) celów promocyjnych w sklepach spożywczych, supermarketach?

      Pytanie numer 15 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. Czy miałaś/eś świadomość wykorzystywania zapachu w sklepach, miejscach spoza branży spożywczej i kosmetycznej? (np. w sklepie odzieżowym, kawiarniach, firmach usługowo-handlowych)

      Pytanie numer 16 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    17. Czy miałaś/eś świadomość wykorzystywania zapachu do (szeroko pojętych) celów promocyjnych na często odwiedzanych ulicach, miejscach użyteczności publicznej (np. na przystankach autobusowych)?

      Pytanie numer 17 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    18. Czy spotkałeś/aś się kiedykolwiek z pojęciem aromamarketing?

      Pytanie numer 18 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    19. Czy spotkałeś/aś się kiedykolwiek z akcją promocyjną (promocja produktów spoza branży spożywczej, kosmetycznej), w której wykorzystywano kompozycje zapachowe (np. miejsca, wydarzenia)?

      Pytanie numer 19 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20. Czy Twoim zdaniem można manipulować zapachem?

      Pytanie numer 20 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 21 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 22 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie o wyksztalcenie

      Pytanie numer 23 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac