- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rola promocji w działaniach marketingu, na przykładzie hotelu Arka Medical SPA****

    Witam Państwa serdecznie, Jestem pracownikiem Działu Marketingu i Promocji, piszę pracę magisterską pt.: „Rola promocji w działaniach marketingu na przykładzie hotelu Arka Medical SPA****”, pracę chciałabym oprzeć na wynikach badań ankietowych. Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety. Za wszystkie ankiety z góry dziękuję.

    W jaki sposób dowiedział się Pan/ Pani o naszym hotelu?

      Pytanie numer 1 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystał Pan/Pani z ofert innych hoteli w Kołobrzegu?

      Pytanie numer 2 z 10

    Czym kieruje się Pan/ Pani wybierając hotel?

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy spotkał się Pan/Pani z działania promocyjnymi hotelu? Jeśli tak, proszę wybrać:

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy podobał się Panu/Pani sposób promocji?

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy odwiedził Pan/Pani stronę internetową hotelu www.arka-mega.pl?

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli tak, to w jakim celu znalazł się Pan/Pani na stronie www hotelu? Szukam…

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani ogólny wygląd strony internetowej hotelu?

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać określenia, które kojarzą się Panu/Pani z : • hotelem Arka Medical SPA**** • personelem Arka Medical SPA****

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani nasz hotel:

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      5 -Bardzo dobrze 4- Dobrze 3- Przeciętnie 2- Źle 1-Bardzo źle
    Galeria SPA
    Restauracje
    Strefa relaksu (baseny, sauny, siłownie)
    Pokoje hotelowe
    Jakość posiłków
    Komfort i atmosfera
    Ogólne wrażenie



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac