- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie wpływu działań marketingowych na zachowania nabywców stosowanych na rynku dóbr i usług kultury w Gliwicach.

    Celem ankiety jest zbadanie zachowań nabywców na skutek działań marketingowych stosowanych na rynku dóbr i usług kultury na przykładzie miasta Gliwice. Ankieta jest całkowicie anonimowa, dlatego proszę o szczere odpowiedzi, dzięki czemu otrzymane wyniki przedstawią realny stan badanego problemu. Uzyskane dane posłużą mi jako materiał badawczy w pracy magisterskiej. Dziękuję i zapraszam do wypełnienia ankiety.

    Ankieta jest nieaktywna.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac