- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Determinanty zachowań mężczyzn na rynku

    Determinanty zachowań mężczyzn na rynku

    Czy używa Pan kosmetyków?

      Pytanie numer 1 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Używane przez Pana kosmetyki to:

      Pytanie numer 2 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często kupuje Pan poszczególne kosmetyki (proszę zaznaczyć odpowiednią rubrykę)

      Pytanie numer 3 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Min 2x razy tygodniu raz w miesiącu raz na trzy miesiące raz na pół roku raz na rok nie kupuję
    Kremy do twarzy
    Pianki i żele do golenia
    Maszynki do golenia
    Perfumy i wody toaletowe
    Żele pod prysznic/ mydła
    Produkty do pielęgnacji włosów
    Dezodoranty

    Kto najczęściej kupuje kosmetyki dla Pana?

      Pytanie numer 4 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie kupuje Pan poszczególne kategorie produktów?

      Pytanie numer 5 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Hipermarket Drogeria Sprzedaż bezpośrednia Apteka Internet Inne
    Kremy
    Produkty do golenia
    Produkty do pielęgnacji włosów
    Perfumy, wody toaletowe
    Żele pod prysznic
    Maszynki do golenia
    Dezodoranty

    Czy zdecydował się Pan kiedyś na zakup zupełnej nowości, produktu innowacyjnego?

      Pytanie numer 6 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki skłoniły Pana do zakupu nowości? (Proszę zaznaczyć maksymalnie dwie odpowiedzi)

      Pytanie numer 7 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką kwotę miesięcznie przeznacza Pan na zakup kosmetyków?

      Pytanie numer 8 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na który z wymienionych kosmetyków przeznacza Pan największą część z kwoty przeznaczonej na kosmetyki?

      Pytanie numer 9 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Niżej wymienione cechy kosmetyków proszę uszeregować wg ich ważności dla Pana przypisując im odpowiednie cyfry (1- cecha najważniejsza; 8- cecha o najmniejszym znaczeniu)

      Pytanie numer 10 z 28

      1 2 3 4 5 6 7 8
    Jakość
    Cena
    Trwałość
    Marka kosmetyku
    Opakowanie
    Składniki
    Ekologiczność produktu
    Pozytywne doświadczenia

    Z jakich kosmetyków korzysta Pan codziennie

      Pytanie numer 11 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego kupuje Pan kosmetyki? (Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 12 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak podejmuje Pan decyzje o zakupie kosmetyku?

      Pytanie numer 13 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kto lub co ma wpływ na decyzje o zakupie wybranego kosmetyku? (Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 14 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki decydują o tym, że jest Pan zadowolony z zakupu? (Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 15 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kiedy decyduje się Pan na zakup kolejnego kosmetyku?

      Pytanie numer 16 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd czerpie Pan informacje dotyczące produktu? (Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 17 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z niżej wymienionych promocji mają największy wpływ na Pana decyzje zakupową? (Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 18 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym jest dla Ciebie marka kosmetyku?

      Pytanie numer 19 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy i jak często zmienia Pan markę kosmetyku?

      Pytanie numer 20 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka opina najlepiej opisuje Pana stosunek do marki kosmetyków?

      Pytanie numer 21 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 22 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 23 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 24 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dochód netto na członka rodziny

      Pytanie numer 25 z 28

    Jakie marki produktów kosmetycznych są najczęściej wybierane przez Pana?

      Pytanie numer 26 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej robi Pan zakupy kosmetyków?

      Pytanie numer 27 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co decyduje o wyborze miejsca zakupu kosmetyku? (Proszę zaznaczyć maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 28 z 28  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac