- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Absolwent AGH- Lider na rynku pracy

    Szanowni Państwo, Studenckie Koło Naukowe Zarządzanie Zaprasza Państwa do wzięcia udziału w krótkim badaniu, którego zadaniem jest poznanie, jakich kompetencji pracodawcy oczekują od absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W związku z dużą wagą badania dla rozwoju dydaktycznego naszej uczelni SKNZ uzyskało patronat władz rektorskich. W związku z powyższym badanie to prowadzone jest w ramach projektu Grant Rektorski AGH. Uczestnicząc w badaniu mają Państwo niepowtarzalną możliwość wniesienia swojego wkładu w program nauczania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, a co za tym idzie do stworzenia sobie wymarzonych kandydatów na przyszłych pracowników. Wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut. Będziemy niezmiernie wdzięczni za rzetelne udzielanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

    Absolwentów których krakowskich uczelni zatrudniają Państwo najczęściej?

      Pytanie numer 1 z 10

    Które z cech najlepiej charakteryzują „idealnego” kandydata do pracy? Zaznacz 3 cechy:

      Pytanie numer 2 z 10

    Czy zatrudniacie Państwo absolwentów AGH?

      Pytanie numer 3 z 10

    Które z umiejętności miękkich są wg Państwa najważniejsze i powinien posiadać je idealny kandydat do pracy?

      Pytanie numer 4 z 10

    Których (z wymienionych w powyższym pytaniu) umiejętności miękkich brakuje absolwentom AGH?

      Pytanie numer 5 z 10

    Jakie umiejętności twarde powinien posiadać idealny kandydat do pracy?

      Pytanie numer 6 z 10



    Jakich umiejętności twardych brakuje absolwentom AGH?

      Pytanie numer 7 z 10

    Obsługa jakich programów komputerowych jest wymagana w Państwa firmie?

      Pytanie numer 8 z 10



    Czy absolwenci AGH są odpowiednio przeszkoleni do obsługi tych programów?

      Pytanie numer 9 z 10

    Znajomość ilu języków obcych jest wymagana od potencjalnego pracownika?

      Pytanie numer 10 z 10




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac