Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Reklama internetowa w Polsce
Badanie ma na celu sprawdzenie, jaka jest wrażliwość internautów na reklamę internetową w Polsce. Podjęto próbę uzyskania informacji na temat tego, jak efektywna jest e-reklama oraz w przypadku jakich rodzajów produktów jest najbardziej skuteczna.
Określ swój przedział wiekowy:
Pytanie numer
1
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
18 - 25 lat
powyżej 25 - 32 lata
powyżej 32 - 39 lat
powyżej 39 - 46 lat
powyżej 46 - 53 lata
powyżej 53 lata
Jakie posiada Pan(i) wykształcenie?
Pytanie numer
2
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
podstawowe, niepełne podstawowe
gimnazjalne
zasadnicze zawodowe
średnie, niepełne średnie
pomaturalne, licencjat,
wyższe
Jak wysokie ma Pan(i) dochody?
Pytanie numer
3
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
brak dochodów
do 1000 zł
od 1001 do 2000 zł
od 2001 do 3000 zł
powyżej 3000 zł
nie chcę o tym mówić
Jak często korzysta Pan(i) z dostępu do Internetu?
Pytanie numer
4
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
codziennie lub prawie codziennie
kilka razy w tygodniu
raz w tygodniu
raz w miesiącu
rzadziej niż raz w miesiącu
Jak często spotyka Pan(i) reklamę internetową podczas korzystania z dostępu do Internetu?
Pytanie numer
5
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
regularnie
prawie za każdym razem gdy korzystam
sporadycznie
nigdy nie spotykam
nie zwracam uwagi na reklamy
Jakie typy reklamy internetowej spotyka Pan(i) najczęściej?(przypisz do każdego typu reklamy wartość liczbową od 1-5, gdzie 1-najczęściej, a 5-najrzadziej)
Pytanie numer
6
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
1
2
3
4
5
Display (banery internetowe)
SEM (reklama w wyszukiwarkach)
Ogłoszenia
E-mail marketing (mailing reklamowy)
inne
Jak często zdarza się Pani/Panu klikać w baner internetowy reklamujący interesujący Panią/Pana produkt lub usługę, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty?
Pytanie numer
7
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zawsze
prawie zawsze
często
czasami
prawie nigdy
nigdy
nie zwracam uwagi na reklamy
Czy zdarza się Pani/Panu podejmować decyzję o zakupie produktu lub usługi w oparciu o reklamę internetową?
Pytanie numer
8
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z KREDYTU HIPOTECZNEGO w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy zwrócił(a)byś uwagę na ofertę kredyty hipotecznego reklamowanego w Internecie (np. na banerze reklamowym)?
Pytanie numer
9
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z kredytu hipotecznego w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy kliknęłabyś/kliknąłbyś w baner w celu zapoznania się ze szczegółami reklamowanego kredytu?
Pytanie numer
10
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z kredytu hipotecznego w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy porównał(a)byś tą ofertę z konkurencyjnymi?
Pytanie numer
11
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z kredytu hipotecznego w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy zdecydował(a)byś wybrać ofertę, którą zainteresowałaś/eś się poprzez reklamę internetową?
Pytanie numer
12
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar wykupić OFERTĘ ABONAMENTU KOMÓRKOWEGO, to: Czy zwrócił(a)byś uwagę na ofertę abonamentu komórkowego reklamowanego w Internecie (np. na banerze reklamowym)?
Pytanie numer
13
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar wykupić ofertę abonamentu komórkowego, to: Czy kliknęłabyś/kliknąłbyś w baner w celu zapoznania się ze szczegółami reklamowanej oferty?
Pytanie numer
14
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar wykupić ofertę abonamentu komórkowego, to: Czy porównał(a)byś tą ofertę z konkurencyjnymi?
Pytanie numer
15
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś miał(a) zamiar wykupić ofertę abonamentu komórkowego, to: Czy zdecydował(a)byś wybrać ofertę, którą zainteresowałaś/eś się poprzez reklamę internetową?
Pytanie numer
16
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś chciał(a) kupić LEK PRZECIWBÓLOWY, to: Czy zwrócił(a)byś uwagę na reklamę leku przeciwbólowego w Internecie (np. na banerze reklamowym)?
Pytanie numer
17
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś chciał(a) kupić lek przeciwbólowy, to: Czy kliknęłabyś/kliknąłbyś w baner w celu zapoznania się z cechami reklamowanego leku?
Pytanie numer
18
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś chciał(a) kupić lek przeciwbólowy, to: Czy porównał(a)byś ten produkt z konkurencyjnymi?
Pytanie numer
19
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
Gdybyś chciał(a) kupić lek przeciwbólowy, to: Czy zdecydował(a)byś kupić produkt, którym zainteresowałaś/eś się poprzez reklamę internetową?
Pytanie numer
20
z 20
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie tak
tak
raczej tak
raczej nie
nie
zdecydowanie nie
nie powiem
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »