- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama internetowa w Polsce

    Badanie ma na celu sprawdzenie, jaka jest wrażliwość internautów na reklamę internetową w Polsce. Podjęto próbę uzyskania informacji na temat tego, jak efektywna jest e-reklama oraz w przypadku jakich rodzajów produktów jest najbardziej skuteczna.

    Określ swój przedział wiekowy:

      Pytanie numer 1 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie posiada Pan(i) wykształcenie?

      Pytanie numer 2 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak wysokie ma Pan(i) dochody?

      Pytanie numer 3 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzysta Pan(i) z dostępu do Internetu?

      Pytanie numer 4 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często spotyka Pan(i) reklamę internetową podczas korzystania z dostępu do Internetu?

      Pytanie numer 5 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie typy reklamy internetowej spotyka Pan(i) najczęściej?(przypisz do każdego typu reklamy wartość liczbową od 1-5, gdzie 1-najczęściej, a 5-najrzadziej)

      Pytanie numer 6 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Display (banery internetowe)
    SEM (reklama w wyszukiwarkach)
    Ogłoszenia
    E-mail marketing (mailing reklamowy)
    inne

    Jak często zdarza się Pani/Panu klikać w baner internetowy reklamujący interesujący Panią/Pana produkt lub usługę, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty?

      Pytanie numer 7 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Pani/Panu podejmować decyzję o zakupie produktu lub usługi w oparciu o reklamę internetową?

      Pytanie numer 8 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z KREDYTU HIPOTECZNEGO w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy zwrócił(a)byś uwagę na ofertę kredyty hipotecznego reklamowanego w Internecie (np. na banerze reklamowym)?

      Pytanie numer 9 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z kredytu hipotecznego w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy kliknęłabyś/kliknąłbyś w baner w celu zapoznania się ze szczegółami reklamowanego kredytu?

      Pytanie numer 10 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z kredytu hipotecznego w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy porównał(a)byś tą ofertę z konkurencyjnymi?

      Pytanie numer 11 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar skorzystać z kredytu hipotecznego w celu sfinansowania zakupu mieszkania, to: Czy zdecydował(a)byś wybrać ofertę, którą zainteresowałaś/eś się poprzez reklamę internetową?

      Pytanie numer 12 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar wykupić OFERTĘ ABONAMENTU KOMÓRKOWEGO, to: Czy zwrócił(a)byś uwagę na ofertę abonamentu komórkowego reklamowanego w Internecie (np. na banerze reklamowym)?

      Pytanie numer 13 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar wykupić ofertę abonamentu komórkowego, to: Czy kliknęłabyś/kliknąłbyś w baner w celu zapoznania się ze szczegółami reklamowanej oferty?

      Pytanie numer 14 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar wykupić ofertę abonamentu komórkowego, to: Czy porównał(a)byś tą ofertę z konkurencyjnymi?

      Pytanie numer 15 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś miał(a) zamiar wykupić ofertę abonamentu komórkowego, to: Czy zdecydował(a)byś wybrać ofertę, którą zainteresowałaś/eś się poprzez reklamę internetową?

      Pytanie numer 16 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś chciał(a) kupić LEK PRZECIWBÓLOWY, to: Czy zwrócił(a)byś uwagę na reklamę leku przeciwbólowego w Internecie (np. na banerze reklamowym)?

      Pytanie numer 17 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś chciał(a) kupić lek przeciwbólowy, to: Czy kliknęłabyś/kliknąłbyś w baner w celu zapoznania się z cechami reklamowanego leku?

      Pytanie numer 18 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś chciał(a) kupić lek przeciwbólowy, to: Czy porównał(a)byś ten produkt z konkurencyjnymi?

      Pytanie numer 19 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś chciał(a) kupić lek przeciwbólowy, to: Czy zdecydował(a)byś kupić produkt, którym zainteresowałaś/eś się poprzez reklamę internetową?

      Pytanie numer 20 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac