- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Efektywność środków językowych wykorzystywanych w socjalnej reklamie zewnętrznej

    Szanowni Państwo, jestem studentką II roku Studiów Uzupełniających Magisterskich o specjalności Komunikacja Marketingowa w Wyższej Szkoły Biznesu - National- Louis University w Nowym Sączu. Proszę o udzielenie wyczerpujących odpowiedzi na pytania niniejszej ankiety, która pomoże mi poznać efektywność środków językowych wykorzystywanych w socjalnej reklamie zewnętrznej . Niniejsza ankieta jest anonimowa, a osiągnięte wyniki wykorzystane zostaną w pracy magisterskiej. Bardzo dziękuję za pomoc!

    Ankieta jest nieaktywna.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac