- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    informacje o osobach zaginionych na portalach społecznościowych

    celem przeprowadzanej ankiety jest zbadanie jak ludzie reagują na informacje o zaginięciach udostępniane na portalach społecznościowych, a także zbadanie jak oceniają takie działania.

    Czy korzystasz z portali społecznościowych?

      Pytanie numer 1 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli tak - z jakich?

      Pytanie numer 2 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak dużo czasu poświęcasz portalom społecznościowym?

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zauważyłeś, aby ktoś udostępniał informacje o osobach zaginionych?

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy takie informacje przyciągają Twoją uwagę?

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co robisz po obejrzeniu takiego postu?

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zauważasz w mediach informacje o osobach zaginionych?

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że takie działania (udostępnianie informacji na portalach społecznościowych) mają sens?

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy miałeś kiedyś styczność z przypadkiem zaginięcia w rodzinie lub wśród znajomych?

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli odpowiedziałeś tak na poprzednie pytanie – czy taka sytuacja w Twojej ocenie zmieniła Twoje podejście do tego typu informacji udostępnianych w mediach?

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac