- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Odzieżowy sklep internetowy

    Jest to ankieta mająca na celu poznanie twojej opinii na temat tego, jak powinien funkcjonować nowo otwarty sklep internetowy działający równolegle z istniejącymi już sklepami stacjonarnymi. W każdym pytaniu możesz zaznaczyć jedną odpowiedź. Dziękuję za poświęcony czas!

    Czy kupujesz odzież w sklepach internetowych?

      Pytanie numer 1 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz swoje dotychczasowe doświadczenia z zakupem odzieży przez Internet?

      Pytanie numer 2 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co skłania Cię do zakupu odzieży w sklepach internetowych?

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Co jest dla Ciebie największą niedogodnością podczas zakupu odzieży w sklepie internetowym?

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaką formę płatności podczas zakupu odzieży w sklepie internetowym preferujesz?

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zrezygnowałaś kiedyś z zakupu odzieży w sklepie internetowym ze względu na problem z płatnością?

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką formę dostawy preferujesz podczas zakupu odzieży w sklepie internetowym?

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek przedłużający się czas dostawy zniechęcił cię do kolejnych zakupów w internetowym sklepie odzieżowym?

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką formę zwrotu preferujesz podczas zakupu odzieży w sklepie internetowym?

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło Ci się w przeciągu ostatniego roku zwrócić odzież zakupioną w sklepie internetowym, ponieważ nie spełniła twoich oczekiwań?

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac