Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Fundacje korporacyjne- zabieg marketingowy w celu promowania firmy czy przejaw odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ?
		Przedmiotem badania jest stosunek społeczeństwa do fundacji korporacyjnych. Postrzegane są one jako podmioty bardzo kontrowersyjnie. Trwają również dyskusje czy powinny prawo do uzyskiwania tzw.1% Efekty działalności fundacji korporacyjnych często są bagatelizowane lub wręcz pomijane przez media. To oczywiście za sprawą powiązania z firmą-założycielem. Już sama kwestia pojawienia się w mediach nazwy fundacji, która zawiera nazwę założyciela wzbudza poruszenie: czy nie jest to być może promowanie marki ?
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki