- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Sprzedaż w Internecie - sklepy internetowe.

    Szanowni Państwo!Jestem studentem Politechniki Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety, która posłuży do napisania pracy dyplomowej na temat: „Sprzedaż w Internecie - sklepy internetowe.” Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystane wyłącznie do napisania pracy dyplomowej. Z góry dziękuję. Łukasz Hucz

    Jak często korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu najczęściej korzystasz z Internetu? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Od jak dawna korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kiedy pierwszy raz skorzystałeś/skorzystałaś z zakupów online?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich kategorii asortymentów robisz najczęściej zakupy w sklepach internetowych? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki wpływają na wybór sklepu internetowego? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie znaczenie dla Ciebie ma przy dokonywaniu zakupów w Internecie dany aspekt?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Brak znaczenia Małe Średnie Duże Bardzo duże Największe
    oszczędność czasu, możliwość pozostania w domu
    duży wybór produktów
    możliwość szybkiego porównania ofert różnych sklepów
    łatwość składania zamówienia
    szczegółowe opisy produktów oraz zdjęcia
    zrozumiały regulamin
    łatwość procedury dokonywania płatności
    terminowość realizacji zamówienia
    możliwość rezygnacji z zamówienia
    forma prezentacji produktu
    obsługa klienta
    łatwość dokonywania zwrotu, reklamacji
    szybki i stały kontakt ze sprzedawcą
    gwarancja ochrony danych osobowych
    pozycja sklepu w rankingach, opinia o sklepie
    bezpieczeństwo transakcji

    Jakie znaczenia dla Ciebie mają podane kryteria podczas zakupów w sklepie internetowym?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Brak znaczenia Małe Średnie Duże Bardzo duże Największe
    rzetelny opis i wyraźne zdjęcia towaru
    cena towaru
    przejrzysty regulamin ze wszystkimi wymaganymi informacjami
    opinie i recenzje o sklepie
    oprawa graficzna (wygląd) sklepu internetowego
    pozycja sklepu w rankingach
    duży wybór form płatności
    krótkie terminy dostaw
    możliwość monitorowania stanu zamówienia

    Czy uważasz, że płatności realizowane przez Internet są bezpieczne?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co budziło Twoje największe wątpliwości przed pierwszymi zakupami w Internecie? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy obecnie dalej masz jakiekolwiek wątpliwości wymienione w poprzednim pytaniu podczas kolejnych zakupów?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który sposób zapłaty za zakupy internetowe najczęściej stosujesz?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym kierujesz się przy wyborze formy płatności? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co wpływa najkorzystniej na budowanie zaufania do danego sklepu internetowego? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka forma kontaktu ze sprzedawcą jest dla Ciebie najlepsza?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest najistotniejsze dla funkcjonalności sklepu? (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z którego sposobu dostawy korzystasz najczęściej kupując w sklepach internetowych?

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Największe zalety zakupów przez Internet to: (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Największe wady robienia zakupów w sieci to: (możliwe maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac