- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Szanse i zagrożenia wynikające z przystąpienia Polski do strefy euro

    Witam serdecznie, jestem studentem II roku ekonomii w Wyższej Szkole Informatyk i Zarządzania w Rzeszowie. Proszę o wypełnienie ankiety, której analiza jest mi niezbędna do opracowania części badawczej pracy magisterskiej na temat „Szanse i zagrożenia wynikające z przystąpienia Polski do strefy euro” Wypełnienie ankiety nie powinno zając więcej niż 10 minut. Dziękuje za poświęcony czas

    Czy uważa Pan(i) że przystąpienie Polski do Unii Europejskiej było korzystne dla naszego kraju?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana(i) Polska powinna dołączyć do strefy euro?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W którym roku powinna zostać wprowadzona waluta euro w Polsce?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana(i) gospodarka Polski spełnia wymogi wprowadzenia waluty euro?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wprowadzenie waluty euro w Polce będzie dla gospodarki kraju:

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pan(i) obawy lub wątpliwości związane z wprowadzeniem waluty euro w Polsce?

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z wymienionych zagrożeń związanych z wprowadzeniem euro uważa Pan(i) za najistotniejsze? (Każdej odpowiedzi możesz przyporządkować od 0 do 28 punktów, suma wszystkich odpowiedzi musi się równać 28.)

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z wymienionych korzyści związanych z wprowadzeniem euro uważa Pan(i) za najistotniejsze? (Każdej odpowiedzi możesz przyporządkować od 0 do 28 punktów, suma wszystkich odpowiedzi musi się równać 28.)

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pan(i) rzetelną wiedzę na temat szans i zagrożeń związanych z wprowadzeniem waluty euro w Polsce?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana(i) prowadzona jest kampania informująca o korzyściach i kosztach związanych z wprowadzeniem waluty euro w Polsce

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd czerpie Pan(i)informujące o korzyściach i kosztach związanych z wprowadzeniem waluty euro w Polsce?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak w Pana(i) opinii zmieni się sytuacja gospodarstw domowych po wprowadzeniu waluty euro w Polsce?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana(i) wprowadzenie euro w Polsce będzie miało wpływ na tożsamość narodową?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki według Pana(i) będzie miało wpływ wprowadzenie euro na cenę towarów i usług?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie według Pana(i) wprowadzenie euro przyniesie korzyści dla Polski?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. Jakie według Pana(i) wprowadzenie euro przyniesie zagrożenia dla Polski?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana(i) rząd Rzeczpospolitej Polskiej powinien zorganizować referendum w sprawie wprowadzenia waluty euro? *

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac