- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ szkoleń na rozwój pracownika organizacji

    Zwracam się do Pani/ Pana z prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza ankiety dotyczącego szkoleń pracowników. Wyniki niniejszej ankiety posłużą jako pomoc w wykonaniu części badawczej pracy licencjackiej pt. Wpływ szkoleń na rozwój pracownika organizacji . Respondenci biorący udział w badaniu mają zapewnioną całkowitą anonimowość. Proszę o szczere odpowiedzi i uprzejmie dziękuję za poświęcony czas.

    .Czy uważa Pan/i, że dokształcanie zawodowe jest potrzebne?

      Pytanie numer 1 z 10

    Czy według Pana(i) szkolenia powinny stanowić stały element uzupełniania i zdobywania wiedzy i umiejętności w firmie ?

      Pytanie numer 2 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy odczuwa Pan/i potrzebę, aby poszerzyć własne kwalifikacje zawodowe?

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie kluczowe czynniki brał/a Pan/i pod uwagę przy wyborze oferty? Proszę zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu Pana(i) zdaniem szkolenia wpływają na rozwój pracowników firmy ?

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie podejście do nauczania podczas szkolenia uważa Pani(i) za najbardziej efektywne ?

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki czynnik według w Pana(i) decyduje o atrakcyjności i efektywności szkolenia ? Proszę zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź

      Pytanie numer 7 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy udział w szkoleniach / kursach itp. był przydatny na zajmowanym stanowisku?

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Metryczka

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Branża

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac