- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena działań prowadzonych przez marki/firmy w mediach społecznościowych

    Autor badania zwraca się z prośbą o wypełnienie stworzonego kwestionariusza, który posłuży ocenie działań prowadzonych przez firmy oraz znane marki w mediach społecznościowych. Zebrane w ten sposób dane zostaną wykorzystane na potrzeby przyszłej pracy doktorskiej pisanej w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Proszę o zaznaczenie swoich odpowiedzi wybierając odpowiednią kratkę, po czym po zakończeniu badania kliknąć w przycisk przesyłający kwestionariusz. W razie pytań zachęcam do kontaktu elektronicznego.

    Czy korzysta Pan/Pani z portali społecznościowych?

      Pytanie numer 1 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile czasu dziennie poświęca Pan/Pani na przeglądanie zawartości portali społecznościowych? Proszę o wybranie tylko jednej odpowiedzi i zaznaczenie ilości poświęconego czasu z podziałem na urządzenia z których Pan/Pani korzysta.

      Pytanie numer 2 z 2

      0-20 minut 21-40 minut 41-60 minut Powyżej 60 minut Nie korzystam z tego urządzenia
    Komputer
    Smartphone
    Tablet



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac