- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    OCENA JAKOŚCI USŁUG ANIMACYJNYCH W HOTELU

    Odpowiadając na pytania, proszę zaznaczać wybrane odpowiedź kółkiem lub podkreślając ją, natomiast w tabeli proszę wstawić znak V.

    Jaki ocenia Pan/Pani usługi Spa&wellness w hotelu?

      Pytanie numer 1 z 10

    Jaki ocenia Pan/Pani usługi sportowe w hotelu?

      Pytanie numer 2 z 10

    Jak ocenia Pan/Pani liczbę dostępnych pakietów( czyli zestawów różnych usług w jednej cenie), z których może Pan/Pani skorzystać?

      Pytanie numer 3 z 10

    Czy korzystała Pan/Pani z usług animacyjnych będąc na wypoczynku w resorcie zagranicznym? Jeśli odpowiedział/ła Pan/Pani „Nie”, proszę przejść do pytania nr. 5.

      Pytanie numer 4 z 10

    4.1. W jakim stopniu usługi animacyjne w resortach zagranicznych różnią się od usług tego typu oferowanych przez hotel, w którym obecnie Pan/Pani wypoczywa? Skala oceny: 5 - różnią się bardzo ; 1 – nie różnią się wcale

      Pytanie numer 5 z 10

    5. Czy są prowadzone zajęcia animacyjne dla dzieci w różnych grupach wiekowych? Jeśli odpowie Pan/Pani „Tak”, proszę przejść do pytania 5.1.

      Pytanie numer 6 z 10

    5.1. Jak ocenia Pan/Pani stopień zadowolenia dziecka po jego uczestnictwie w zajęciach animacyjnych?

      Pytanie numer 7 z 10

    Proszę zaznaczyć właściwy dla Pani/Pana status rodzinny pobytu

      Pytanie numer 8 z 10

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 9 z 10

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 10 z 10




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac