- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Przekaz reklamowy i jego oddziaływanie na klientów wybranej marki motoryzacyjnej.

    Praca dyplomowa-magisterska

    Jak często spotyka się Pan/ Pani z reklamą motoryzacyjną?

      Pytanie numer 1 z 15

    Jaki rodzaj reklamy w branży motoryzacyjnej przemawia do Pana/Pani najbardziej? (Proszę o zaznaczenie maksymalnie trzech odpowiedzi)

      Pytanie numer 2 z 15

    Jaka forma sloganu w reklamie samochodu najbardziej do Pana/Pani trafia?

      Pytanie numer 3 z 15



    W jakim stopniu przekaz reklamowy marki Renault determinuje Pana/Pani postawę?

      Pytanie numer 4 z 15



    Jaka według Pana/ Pani powinna być reklama samochodów Renault?

      Pytanie numer 5 z 15



    Jak bardzo reklama decyduje o zmianie Pana/Pani postawy względem Renault?

      Pytanie numer 6 z 15



    Jakie postawy (odczucia) wywołuje u Pana/Pani reklama samochodów Renault?

      Pytanie numer 7 z 15



    Na jakie elementy treści reklamy Renault zwraca Pan/Pani największą uwagę?

      Pytanie numer 8 z 15



    W jakim stopniu kluczowe elementy językowe reklamy samochodów Renault są dla Pana/Pani istotne? (Proszę o wstawienie (x) w odpowiednie pola.

      Pytanie numer 9 z 15

      bardzo istotne istotne raczej nieistotne zdecydowanie nieistotne trudno powiedzieć
    jasne określenia
    logiczne i zrozumiałe pojęcia
    przekonujący komunikat
    absurdalna treść
    inne, jakie?

    Z czym kojarzy się najbardziej Panu/Pani marka Renault? (Proszę o zaznaczenie maksymalnie trzech odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 15

    Które z wymienionych znanych osób związanych z Renault została zapamiętana przez Pana/Panią?

      Pytanie numer 11 z 15

    Jak obecny slogan „DRIVE THE CHANGE” Renault wspomaga proces kojarzenia marki?

      Pytanie numer 12 z 15

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 13 z 15

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 14 z 15

    Stan cywilny:

      Pytanie numer 15 z 15




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac