- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie rynku wśród potencjalnych klientów usług kosm GDAŃSK

    Badanie rynku wśród potencjalnych klientów usług kosm GDAŃSK

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzystasz z usług kosmetycznych w Gdańsku?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakie pory roku korzystasz z usług kosmetycznych?

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką sumę jesteś w stanie wydać u kosmetyczki w ciągu miesiąca?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki czynnik jest dla Ciebie najważniejszy korzystająć z usług kosmetycznych ?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób pozyskujesz informacje dot salonów kosmetycznych i ofert promocyjnych?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który zabieg najbardziej by Cię zainteresował w salonie kosmetycznym? Wybierz 1.

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Preferuję:

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy mieszkam w okolicach Gdańsk - Południe?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W której dzielnicy okolicy Gdańsk Południe jest zapotrzebowanie na salon kosmetyczny?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz dostęp do salonów kosmetycznych w okolicy Gdańsk Południe?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co myślisz o ofertach salonów kosmetycznych w okolicy Gdańsk Południe?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj obiektu kosmetycznego jest potrzebny w okolicach Gdańsk Południe?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac