- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ANKIETA SKIEROWANA TYLKO DO KOBIET. Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej

    Witam! Jestem studentką trzeciego roku Zarządzania na Politechnice Białostockiej i zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Jej celem jest zbadanie stosunku konsumentek do reklam telewizyjnych oraz do bohaterek (kobiet) w nich występujących. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a uzyskane odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Proszę udzielić odpowiedzi na każde pytanie poprzez zaznaczenie jej („kliknięcie”) przy wybranym stwierdzeniu. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    Ile czasu dziennie poświęca Pani na oglądanie telewizji?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń:

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Reklamy oglądam równie uważnie jak inne programy telewizyjne
    Reklamy telewizyjne irytują mnie
    Reklamy telewizyjne są dobrym źródłem informacji o produkcie
    Kupuję produkty/usługi pod wpływem reklamy

    Stereotyp to przekonanie odnoszące się do osoby lub grupy, w ramach której identyczne cechy są przypisane wszystkim bez wyjątku jej członkom, niezależnie od rzeczywistych różnic między nimi. Czy Pani zdaniem reklamy w sposób stereotypowy ukazują kobiety?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie wizerunki kobiet kojarzy Pani z reklam telewizyjnych? (proszę wybrać maksymalnie 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie produkty Pani zdaniem najczęściej reklamują kobiety? (proszę zaznaczyć maksymalnie 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    W reklamach telewizyjnych przeważają kobiety piękne i młode
    Bohaterki reklam telewizyjnych budzą zaufanie
    Kobiety w reklamach telewizyjnych są ukazywane w negatywnym świetle
    Wykorzystanie erotycznego wizerunku kobiety w reklamie telewizyjnej zwiększa atrakcyjność danego produktu
    Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej uwłacza godności kobiety

    Pytania 7,8 i 9 dotyczą poniższej reklamy. W jakiej roli występuje prezentowana w reklamie kobieta?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie cechy według Pani posiada kobieta w przedstawionej reklamie?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Dany typ kobiety pasuje do reklamowanego produktu
    Kobieta przedstawiona w reklamie jest godna zaufania
    Kobieta w tej reklamie zachęciłaby mnie do kupna tego produktu
    Kobieta podnosi atrakcyjność reklamowanego produktu
    Wykorzystany wizerunek kobiety wpływa na rozpoznawalność produktu
    Podoba mi się wizerunek kobiety w tej reklamie
    Irytuje się, gdy oglądam kobiety w reklamie w przedstawionej roli

    Pytania 10, 11 i 12 dotyczą poniższej reklamy. W jakiej roli występują prezentowane w reklamie kobiety?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie cechy według Pani posiadają kobiety w tej reklamie?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Dany typ kobiet pasuje do reklamowanego produktu
    Kobiety przedstawione w reklamie są godne zaufania
    Kobiety w tej reklamie zachęciłyby mnie do kupna tego produktu
    Kobieta podnosi atrakcyjność reklamowanego produktu
    Wykorzystany wizerunek kobiety wpływa na rozpoznawalność produktu
    Podoba mi się wizerunek kobiety w tej reklamie
    Irytuje się, gdy oglądam kobiety w reklamie w przedstawionej roli

    Pytania 13, 14 i 15 dotyczą poniższej reklamy. W jakiej roli występuje prezentowana w reklamie kobieta?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie cechy według Pani posiada kobieta w tej reklamie?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Dany typ kobiety pasuje do reklamowanego produktu
    Kobieta przedstawiona w reklamie jest godna zaufania
    Kobieta w tej reklamie zachęciłaby mnie do kupna tego produktu
    Kobieta podnosi atrakcyjność reklamowanego produktu
    Wykorzystany wizerunek kobiety wpływa na rozpoznawalność produktu
    Erotyczny wizerunek kobiety w tej reklamie zwiększa atrakcyjność produktu
    Podoba mi się wizerunek kobiety w tej reklamie
    Irytuje się, gdy oglądam kobiety w reklamie w przedstawionej roli

    METRYCZKA: Wiek

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stan cywilny

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Ocena sytuacji materialnej

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Źródło dochodu

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac