- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ reklamy na wybory konsumentów

    Witam jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku zarządzanie w Wyższej Szkole Bankowej. Zwracam się do Pani/ Pana z prośbą o wzięcie udziału w badaniu poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety na temat wpływu reklamy na zachowanie konsumenta. Celem badania jest uzyskanie wyników, które pozwolą określić, jaki wpływ na odbiorcę ma reklama, czy robiąc zakupy działamy pod wpływem reklam, szukamy produktów, których reklamy widzieliśmy. . Badania te mają posłużyć pracy magisterskiej. Pragnę zapewnić, iż odpowiedzi zostaną objęte tajemnicą i staną się wyłącznie cennym materiałem do celów naukowych. Uczestnictwo w badaniach jest anonimowe, dlatego proszę o nie podpisywanie kwestionariuszy. Serdecznie dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety i udział w badaniach. W ankiecie zawarte zostały pytania testowe jednokrotnego wyboru.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac