- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     
    Wpływ promocji na decyzje zakupowe konsumentów na przykładzie firmy DANONE

    Wpływ promocji na decyzje zakupowe konsumentów na przykładzie firmy DANONE

    Nazywam się Żaneta Frąc. Jestem studentką Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Przygotowuję pracę licencjacką dotyczącą wpływu promocji na decyzje zakupowe konsumentów na przykładzie firmy Danone. Zwracam się z prośbą o szczere odpowiedzi, które pozwolą mi na zebranie potrzebnych mi informacji do napisania pracy. Poniższa ankieta jest całkowicie anonimowa. Udzielone odpowiedzi posłużą mi wyłącznie do napisania pracy licencjackiej. Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety.

    Czy dokonuje Pan/Pani zakupów produktów mlecznych? Jeśli nie - koniec ankiety

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Oceń w skali 1-5 produkty mleczne podanych producentów. Gdzie 1 - najgorsze, a 5 – najlepsze.

      Pytanie numer 2 z 14

      1 2 3 4 5
    Danone
    Zott
    Bakoma
    Piątnica
    Muller

    Czy zna Pan/Pani firmę Danone?

      Pytanie numer 3 z 14

    Skąd zna Pan/Pani firmę Danone?

      Pytanie numer 4 z 14

    Czy kupuje Pan/Pani produkty tej marki?

      Pytanie numer 5 z 14

    Czym kieruje się Pan/Pani kupując te produkty?

      Pytanie numer 6 z 14

    Czy pamięta Pan/Pani kampanie reklamowe realizowane przez firmę Danone? Jeśli tak, to których produktów dotyczyły?

      Pytanie numer 7 z 14



    Czy podane formy promocji produktów firmy Danone zachęcają Pana/Panią do zakupu?

      Pytanie numer 8 z 14

      Zdecydowanie tak Raczej tak Nie wiem Raczej nie Zdecydwanie nie Działalność społeczna Lokowanie produktu Konkursy
    Hasła promocyjne
    Logo
    Newslettery
    Sponsoring
    Reklama TV
    Działalność społeczna
    Lokowanie produktu
    Konkursy

    Które z narzędzi promocji sprzedaży produktów Danone ma największy wpływ na Pana/Pani decyzje zakupowe?

      Pytanie numer 9 z 14

    Jaki wpływ ma reklama na kupowane przez Pana/Panią przetwory mleczarskie?

      Pytanie numer 10 z 14

    Czy kiedykolwiek dokonał(a) Pan/Pani zakupu produktu mlecznego pod wpływem reklamy?

      Pytanie numer 11 z 14

    Płeć

      Pytanie numer 12 z 14

    Wiek

      Pytanie numer 13 z 14

    Wykształcenie

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac