- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ marki na zachowania nabywców na rynku odzieży sportowej

    Ankieta jest sporządzona w celu odpowiedz na pytanie jak duży wpływ ma marka na zakup przez konsumentów odzieży sportowej.

    Jak często robi Pan/Pani zakupy odzieży sportowej?

      Pytanie numer 1 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani lojalny/lojalna wobec marek?

      Pytanie numer 2 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile marek odzieży sportowej Pan/Pani wybiera?

      Pytanie numer 3 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie czynniki determinują zakup odzieży sportowej?(można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 4 z 20

      Marka Cena Jakość Reklama Moda Materiał Zaufanie do producenta Polecenie od kogoś znajomego Inne.................
    Bardzo ważne
    Ważne
    Ani ważne, ani nie ważne
    Mało ważne
    Nie ważne

    W jaki sposób Pan/ Pani dokonuje zakupu odzieży?

      Pytanie numer 5 z 20

    Czy to, że produkt preferowanej marki jest reklamowany przed media wpływa na Pana/Pani decyzje zakupowe?

      Pytanie numer 6 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często zdarza się Panu/Pani kupić produkt markowy, poprzez oddziaływanie reklamy?

      Pytanie numer 7 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pana/Pani stosunek do produktów nowo wchodzących na rynek?(nieznanej marki)

      Pytanie numer 8 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki stopniu czynniki ekonomiczne wpływają na wybór zakupu odzieży sportowej preferowanej marki?

      Pytanie numer 9 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z czym kojarzy się Panu/Pani dobra marka odzieży sportowej?

      Pytanie numer 10 z 20

      Zdecydowanie tak Raczej tak Raczej nie Zdecydowanie nie Nie mam zdania
    Komfort
    Sukces sportowy
    Wygodę
    Jakość

    Jak często kupuje Pan/Pani odzież preferowanej marki po obniżonej cenie specjalnie szukając promocji, przeceny?

      Pytanie numer 11 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy osoby w najbliższym otoczeniu mają wpływ na markę odzieży sportowej, którą Pan/Pani wybiera?

      Pytanie numer 12 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Mając wybór dwóch produktów odzieży sportowej, który Pan/Pani wybierze?

      Pytanie numer 13 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często porównuje Pan/Pani ceny produktów markowych odzieży sportowej w różnych sklepach?

      Pytanie numer 14 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani zadowolony/zadowolona z zakupu odzieży sportowej preferowanej marki, którego dokonuje?

      Pytanie numer 15 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 16 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 17 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 18 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Miejsce zamiekszania

      Pytanie numer 19 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Aktywność zawodowa

      Pytanie numer 20 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac